Lekkasje i melkeautomaten

Desember2016

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Er nå i uke 28 (27+5) og syns det er litt tidlig med lekkasje. :/
Ska jo da sies at det er puppene som lekker,venstre mer enn høyre men det er like irriterende uansett.
Noen andre som er plaget av dette så tidlig? Evt vet hvordan man stopper det? Regner med at det ikke er mulig å stoppe,og at man kanskje må begynne med innlegg for å hindre våte klær. Men er jo et håp om å slippe ammeinnlegg lenge før baby kommer.

Begynte å lekke med første rundt uke 27-28, nå hadde ikke melken forsvunnet før eg ble gravid igjen, slutta å amme i januar. Så nå har eg hatt det hele tiden. Ingen måte å stoppe det på, du må nok bare bruke amme innlegg :)

Begynte å lekke med første rundt uke 27-28, nå hadde ikke melken forsvunnet før eg ble gravid igjen, slutta å amme i januar. Så nå har eg hatt det hele tiden. Ingen måte å stoppe det på, du må nok bare bruke amme innlegg :)

Okei,da er det vell bare å skaffe seg noen ekstra som man har på lur. ;)
Takk for svaret,hadde egentlig ikke trodd man kunne stoppe det men var jo et lite håp da. Hehe ;)

Lekker her også, og mest om natten... Irriterende, for jeg vil jo ikke sove med bh og ammeinnlegg. Men det er vel bare å venne seg til det, for det blir vel ikke noe bedre når man faktisk begynner å amme

Lekker her også, og mest om natten... Irriterende, for jeg vil jo ikke sove med bh og ammeinnlegg. Men det er vel bare å venne seg til det, for det blir vel ikke noe bedre når man faktisk begynner å amme

Jeg vil heller ikke sove me bh,det er jo dagens høydepunkt når man faktisk får lov å ta den av seg. ;) Så da sover man helst uten.
Kan lekke når som helst,og ihvertfall når jeg velger å gå utn bh i t-skjorte eller singlett,eller i nattakjorte. :/ Ikke så digg å plutselig oppdage at du har en våt flekk på bryset,gjør heldigvis ikje gubben noe men verre for meg. Syns det er litt 'pinlig' å lekke alt så tidlig.
Men som du sier,er vell bare å venne seg til det først som sist.

Jeg lekker bare viss det blir noe knipeaction på puppene, men det er helt greit. Er lenge siden det begynte å komme her, men lekker heldigvis ikke så mye at det må innlegg til ennå. :)

Jeg lekker bare viss det blir noe knipeaction på puppene, men det er helt greit. Er lenge siden det begynte å komme her, men lekker heldigvis ikke så mye at det må innlegg til ennå. :)

Hehe,ja da blir det veldig lekkasje om det er knipeaction. ;) Men her det uansett,men håper å slippe innlegg en stund til,men tviler på at det går Kan jo ikje gå med en våt flekk på klærn. :P

Hehe,ja da blir det veldig lekkasje om det er knipeaction. ;) Men her det uansett,men håper å slippe innlegg en stund til,men tviler på at det går Kan jo ikje gå med en våt flekk på klærn. :P

Ser den, da er det nok bare å få inn noen innlegg.
Men er dette ett tegn på at man faktisk får melk når ungen kommer?
Eller har det ingenting å si for videre melkeproduksjon?

Ser den, da er det nok bare å få inn noen innlegg.
Men er dette ett tegn på at man faktisk får melk når ungen kommer?
Eller har det ingenting å si for videre melkeproduksjon?

Ja får vell kjøpe noen å ha på lur slik at man kan pakke inn når det blir behov. ;)

Godt spørsmål du,det er jeg ikke sikker på.Men det skal jeg spørre lege/jordmor om når jeg skal dit neste gang. :)

Vet bare at det som kommer ut hos meg ikke er blankt.

• Liker
Reactions: SMD
Ja får vell kjøpe noen å ha på lur slik at man kan pakke inn når det blir behov. ;)

Godt spørsmål du,det er jeg ikke sikker på.Men det skal jeg spørre lege/jordmor om når jeg skal dit neste gang. :)

Vet bare at det som kommer ut hos meg ikke er blankt.

Hos meg kommer det ut blankt, grått, kvitt og av og til gult. Har hørt at så lenge man ikke får vondt og det ikke lukter vondt så er det i orden.

Er første gang for meg så hadde jo vært fint viss det er ett tegn til bra melkeproduksjon når ungen er kommet, hadde vært fint å kunne amme :)

Back
Topp