Lekkasje fra brystene

hecate

Flørter med forumet
Er det flere enn meg her inne som har begynt å lekke og å få en begynnende melke produksjon? :)
Jeg er 27+2 idag da :D

Jepp! He hatt det inni mellom siste ukene.. Lite gøy me våte flekka i senga [:D]

lite artig det der..hehe...kunne ikke amme førstemann, og sluttet å ha melk da han var 2 år, ca 1 år siden...

ikke enda.. med hu første lakk jeg tidlig og mye, måtte ha håndkle i senga om natta, denne gangen har det ikke begynt.. enda jeg amma jo i begynnelsen av svangerskapet også så ikke så lenge siden det kom melk ut der.. haha [:D]

Merker ikke forskjell i puppene i det hele tatt jeg. verken i str eller noe annet. Hadde forferdelig vondt i puppene frem til uke 16 eller noe, men nå er de helt normale.
Lurer på om dette betyr at jeg ikke kan amme, var nemlig brystoperert for 7 år siden.. Så fikk beskjed om at det var 50/50 sjanse for at jeg kunne det.

Noen som har erfaringer med det?

Jeg har fremdeles min lille H cup...blitt litt mindre, men det nok fordi jeg har gått ned endel i vekt, nesten 40 kg på 1 år :D bare gått ned ca 10 kg i svangerskapet hittil da. På sykehuset etter at førstemann kom var det så ille at det drypte ned på gulvet da jeg stod oppreist..hehe...drypp drypp drypp...ammeinnlegg funker DÅRLIG!! hehe

Jepp, for 10 uker siden[&o] altså når jeg var 18 uker på vei... så nå sover jeg med sambo's t-skjorter om natta, så jeg slipper å skifte sengetøy hver dag...

Men kan jeg bare spørre;

Har dere "lekkere" sex? Jeg tror sambo har litt panikk for å ha sex når han ikke kan ta på puppene, uten at han kjenner gøsja liksom...

Kommer ikke så mye som ei dråpe her, men det har det ikke gjort de andre gangene heller. Egentlig litt deilig, det blir nok klin når ammingen starter.[:D]

verken vokst elr råmelk her i gården da[8|]

sex??? hva er det?? hehe

Jeg 27 +4 nå og lekker ikke til vanlig, men det er råmelk i puppene. Puppen kom i klem en morgen her da lillegutt skulle ligge på armen min, og da ble det vått ja...

Med førstemann hadde jeg lekkasjer fra uke 24, med nr 2 hadde jeg ikke noe som helst, men melka flomma over allerede første natt etter fødselen. Melka kommer tidsnok uansett[:)]

angående sex, så har det ikke vært noe problem enda, men venter litt på det for å være helt ærlig. Tipper det blir tvert slutt på puppestimulering dersom det kommer lekkasje underveis[;)]

jeg lakk masse da jeg var 23-24 uker...så har det tatt slutt får ikke ut dråper om jeg klemmer heller

ORIGINAL: Niina89

Ja får leeenge siden.. Skikkelig plagsomt å våkne med en våt flekk på dynen og sånn.. Aff.. [&:]

Mhm..........

Kommer noen dråper om jeg klemmer på brystene, men lekker ikke nei [:)]

Back
Topp