Lekkasje fra brystene?

S.A.G

Betatt av forumet
Ja, 16+0 kjente jeg "spreng" fra ene brystet (kjente det igjen fra tidligere amminger), og måtte selvfølgelig sjekke om jeg har fått væske i puppa enda som måtte ut:facepalm: Klemte litt, å joda, der kom det! Ikke melk, men noe litt mer gjennomsiktig/gult.
Noen fler som har kjent på denne "sprengen" enda og har begynt å "lekke" fra puppa?:)

Jeg har vært øm i puppene i den siste uka. Var det i starten, men hadde liksom begynt å gi seg litt nå. Er førstegangs, så vet ikke hvordan melkespreng kjennes. Men har sett at jeg har hatt noe størknet gult i brystvortene, som jeg ikke har pleid å ha før. Har ikke lyst til å klemme på puppene, for de er jo så ømme :-)

Det er nok råmelk, er vanlig at det kan komme tidlig :) Leste på en av appene mine at rundt uke 15 kunne det væske råmelk fra puppene :)

Ja, 16+0 kjente jeg "spreng" fra ene brystet (kjente det igjen fra tidligere amminger), og måtte selvfølgelig sjekke om jeg har fått væske i puppa enda som måtte ut:facepalm: Klemte litt, å joda, der kom det! Ikke melk, men noe litt mer gjennomsiktig/gult.
Noen fler som har kjent på denne "sprengen" enda og har begynt å "lekke" fra puppa?:)
Jeg har "lekket" siden sv.skapsavbrudd i november, kommer også ut hvis jeg klemmer. Trenger ikke nødvendigvis klemme veldig heller :P

Hos meg er det liksom litt "stivnet"/klumpet melk som kommer ut... Har ikke klemt noe på puppene fordi de er så ømme...

Jeg har også klar væske som kommer ut fra den ene puppen. Klemte i forrige uke for å se om det var noe der :p jeg er Andregangs.

Det er heller ikke anbefalt å klemme for mye, da dette stimulerer hormoner som helst ikke skal settes i gang før nærmere fødsel. I ekstreme tilfeller har jeg hørt det kan stimulere så man får rier

Har ikke fått ut råmelk enda enn så ømme de er xD

Det er heller ikke anbefalt å klemme for mye, da dette stimulerer hormoner som helst ikke skal settes i gang før nærmere fødsel. I ekstreme tilfeller har jeg hørt det kan stimulere så man får rier
Med mindre det er fare for prematur førdsel er dette ikke noe å tenke på altså!
Bryststimulering fremmer produksjonen av gode hormoner. Kan ha litt samme effekten som en klem, nærhet osv. Ikke farlig :)

Ei venninne av meg som er i uke 33 har ikke kjent noe som helst enda, hu synes det var tidlig med meg. Men har også lest råmelk kan komme fra nå (er 16+3), kan ikke huske den kom så tidlig med de to andre.

Back
Topp