Lekk..

Neptuna79

Første møte med forumet
Hei. Jeg venter mitt 3 barn i midten av juni. Jeg er mer enig med min termin enn med legens ;p
Er det normalt allerede nå og lekke fra brystene? Jeg har ikke gjort dette med de to andre, men nå må jeg snart begynne å bruke innlegg da det blir vått både i bh'en og i sengen når jeg sover nude.

Erfaringer?

Jeg vet ikke helt, men jeg er også gravid med nr. 3. Har aldri lekket med noen av de andre, men gjør det denne gangen. Eller, kan ikke akkurat skryte på meg at det lekker, men jeg har et håp om å få til amminga denne gangen, så for meg er dette et godt tegn.

Hvor stor forskjell er det på din termin og oul-termin da?

Ja kanskje det er ett godt tegn, det satser jeg også på =D Klarte bare å amme 3 mnd med begge gutta mine, før melken forsvant, dessverre.

Nei store forskjellen er det ikke. En uke. Min termin er 14 juni (i forhold til siste mens og når jeg oppdaget graviditeten). Ultralyd viste 21 juni. Men jeg er ikke enig :) ..Dvs at hvis jeg går over tiden, kommer jeg ikke til å akseptere 14 dager over 21 juni :)

Kommer råmelk ut her også hvis jeg klemmer på puppene. Andregangs her da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er førstegangs, og det lekker litt råmelk hvis puppene blir liggende i "klem" når jeg ligger på siden...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok, da regner jeg med dette er normalt da, selv om jeg syntes det var tidlig. Kanskje det betyr at jeg får til å amme lengre enn tidligere - i så fall kan jeg bare lekke i vei! =D

Back
Topp