Lekk og sprut

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg synes stadig jeg leser om at folk lekker melk og at det spruter fra puppen. Jeg opplever ikke dette i det hele tatt, men har helt klart nok melk ettersom han legger veldig fint på seg.

Flere som er "tette"? :P

Det lekker bare ved måltider her. Så ellers ikke noe problem. Og har mere enn nok melk :))

Jeg gjorde det med 1.mann. Derimot 2.mann var det ikke slik... Nå fikk jeg melk til 3.mann i dag,så usikker på hvordan det blir. Kanskje en mellomting? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Med første så lakk det nesten konstant og kunne sprute fra det brystet som ikke ble ammet på under måltidene. Har ikke opplevd noe sprut så langt denne gangen og lekker ikke mye, men setter han i å gråte - ja, da begynner det å renne med en gang :P

ingen lekkasje her heller foreløpig, men vet ikke før senere i dag om jeg har nok melk da... er hvertfall melk der...

Her er det også helt tørt ;)
Lekker ingenting, ikke ved måltidene heller. Gjorde ikke det med førstemann heller (hadde ikke nok melk den gangen da, men har det nå). Er rett og slett litt "tung-melka" ;) Lettvint å slippe søl og ammeinnlegg da:)

Jeg lekker ikke mye denne gang, men litt om natten dersom det går lenge mellom amminga. Lakk mye sist, og kunne bare glemme å sove uten bh og ammeinnlegg. Herlig å kunne sove uten denne gang!=) Har også forresten mer enn nok melk=)

Back
Topp