Leketeppe til lekegrind

sola86krs

Forelsket i forumet
MAI 2013
Hei! :)
Lurer på om noen her vet hvor man kan få kjøpt et leketeppe til lekegrind 1x1meter? :)
Med opphøyde kanter?
Som ikke er så veeeldig dyrt, hehe :)

Bor i Kristiansand, og har foreløpig kun funnet på renes babycare til 500... :/

Takk for eventuelle tips ;)
 
Jeg kjøpte på barnas hus. Men det kosta 500kr.. tror det er det de ligger på :/ syns det var dyrt sjøl.. men måtte ho ha!

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Det du kan gjøre for å få kant er å kjøpe en til sprinkelseng, men da mangler du 40cm på å komme helt rundt. Men du kan jo tette de cm med noen bamser el nå i begynnelsen i alle fall :)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Jeg kjøpte på babycare.no. Husker ikke hva jeg betalte.
 
hvorfor må dere ha kant? jeg pruker sprinkelsenga til lekegrind i stua,for han sover i vugge fremdeles. men han kan jo ikke få hode eller no gjennon\m sprinklene, så jeg har ikke tenkt på det med kant... bør man ha det? jeg har jo sånn som hører til sprinkelsenga, men den har jeg ikke satt på enda.
'
 
hvorfor må dere ha kant? jeg pruker sprinkelsenga til lekegrind i stua,for han sover i vugge fremdeles. men han kan jo ikke få hode eller no gjennon\m sprinklene, så jeg har ikke tenkt på det med kant... bør man ha det? jeg har jo sånn som hører til sprinkelsenga, men den har jeg ikke satt på enda.
'
Det er ikke noe superkrise enda, men små armer og bein kan sette seg fast. Hu mi har i alle fall begynt å sprelle bra, og vrir seg 90 grader så hu fort ligger tvers over ;) pluss at det blir lunere for de :) ikke så mye inntrykk å ta inn hvis de f.eks skal sove.

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Har bare leketeppe på gulvet vi, funker helt fint det :p
Og forresten sprinkelseng/lekegrind kan være skummelt uten beskyttelse.. Kjenner ei lita jente som satte fast begge beina mellom sprinklene! Måtte smøre inn med olje og vrikke henne løs. Virket som om det tok en evighet å løsne det opp med ei hylende frøken :( Hun var vel nærmere ett år tror jeg, men likevel..
 
Har bare leketeppe på gulvet vi, funker helt fint det :p
Og forresten sprinkelseng/lekegrind kan være skummelt uten beskyttelse.. Kjenner ei lita jente som satte fast begge beina mellom sprinklene! Måtte smøre inn med olje og vrikke henne løs. Virket som om det tok en evighet å løsne det opp med ei hylende frøken :( Hun var vel nærmere ett år tror jeg, men likevel..
Ja... Derfor ville jeg ha kant fra første stund. Plutselig så klarer de nye ting og vips så sitter en hånd eller fot fast :( lager en slags boso med teppe som jeg legger i en oval form så det blir litt lunere. Da sover hu godt :) og tar det vekk hvis hu skal "leke"/ikke sove

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
 
Takk for tips!! :D
 
Vi har fra barnas hus, tror vi betalte 500 :) Vet ikke hvor en får tak i billigere..
 
De har på leker.no:)
 
Back
Topp