Leketøy

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg spør for en venninne, siden jeg ikke helt klarer å svare selv. Noen her som vet om man kan onanere, evt bruke vibrator (ikke innvendig) etter fødsel, og hvor lang tid burde det gå før man prøver? Hun er singel og ikke hatt seg siden hun ble gravid, haha, så hun er nok litt ivrig på å komme i gang :-P

Man kan jo ha sex samme dag som man føder om man orker det ;) Men bør bruke kondom pga infeksjonsfare de første 6 ukene. ;)
Bare vær nøye med hygiene, så går det sikkert bra tenker jeg ;)

Er det virkelig noen som ønsker sex så tidlig??:-P Hehe! Jeg fødte for 14 dager siden og orker ikke tanken engang! Men takk for svar, skal videreformidle det:-)

Jeg var mentalt sett klar etter tre dager men måtte vente da jeg var syk. Men onani går bra ja, bare husk hygiene :)

Jeg ville ikke putter noe inn, ikke engang fingre, pga infeksjonsfare. Men ellers ser jeg ikke noe problem.

Utenpå vil jeg tro skal være helt greit :-) gjorde det ganske tidlig selv, bare vasket godt først :-)

Vil vel tro at det slettes ikke er dumt å få orgasme etter en fødsel. Da trekker vel livmoren seg godt sammen? Om man orker er en annen sak..

Haha, ja, jeg skjønner ikke at hun tenker på det så tidlig:-P men vi er forskjellige :-) hadde ikke orka det nå enda. Men er bare 14 dager siden jeg fødte da..

Jeg har ikke prøvd noen ting etter fødsel pga ks fordi jeg vil ikke ødelegge såret og rive det opp med orgasme, så noe å tenke på hvis hun ble sydd mye...

Kjøyr på ;) Men hugs hygiene og infeksjonsfare.

Back
Topp