Leketøy

helsis

Flørter med forumet
Kan noen hjelpe meg? Jeg trenger noen gode forslag til leker som kan være interessante for min 10mnd gamle go`gutt. De han har nå er ikke så interesante lengre virker deg som. Men han er veldig glad i å utforske og styre på med leker. Noen gode forslag der ute? Har letet på nettet, men ikke funnet ut av noe. [:D]

lyd leker er en slager her i allefall [:)][:)]

hmmm, det lureer jeg på å[8|]
ikke no er interessant her da...

Det er sant ja. Han er glad i ting som lager lyd når han rister og klemmer på de. [:)]
Har prøvd å finne noen form for oversikt over hva som fenger mest de forskjellige alderstrinnene, men finner ingenting. [&:] 

ORIGINAL: helsis

Kan noen hjelpe meg? Jeg trenger noen gode forslag til leker som kan være interessante for min 10mnd gamle go`gutt. De han har nå er ikke så interesante lengre virker deg som. Men han er veldig glad i å utforske og styre på med leker. Noen gode forslag der ute? Har letet på nettet, men ikke funnet ut av noe. [:D]

Virkelig ingen andre som har noen forslag? [:)]

Søstra mi bruker å "lure" unger. Hun deler leker i 2 esker. De leker med lekene fra esken nr 1 i en uke, så bytter hun. Slik slipper hun å kjøpe mange nye leker, fordi ungene glemmer lekene sin så fort og det blir like spennende hver gang hun tar frem den andre esken.[:D]

jeg kjøpte en sånn "putteiboks" til småen her på sparkjøp som er veldig populær....... der kommer det sang hver gang han klarer å putte riktig kloss i riktig hull......
prøvde å finne et bilde, men det fant jeg ikke....       det syntes iallefall min var veldig morsom...  alt med lyd og lys, som også er litt utfordrere er jo bra i den alderen[:D]

Jeg holder faktisk på med nesten samme opplegget! Jeg har en "skattekiste" med alle lekene hans oppi. Tar ut 5-6 leker av gangen, og disse leker han med i flere timer før han går lei. Da tar jeg de bort, og finner frem noen nye. [:)]

Back
Topp