Leketøy for voksne

Og oppladbare batterier, er jo ikke et miljøsvin heller;)

Vedlegg

• 100139_1_sexleketoy.jpg
    100139_1_sexleketoy.jpg
    25,6 KB · Visninger: 104
  • 114643_instyle_vibrator.jpg
    114643_instyle_vibrator.jpg
    5,9 KB · Visninger: 104
haha.. nok til at jeg må rydde en del når frøkna blir så stor at hu skjønner hva det er.. noe er godt brukt noe er ubrukelig.. forresten... jeg elsker glidemiddel.. kunne ikke dratt på ferie uten..

Vil du vite?

Penisring, glidemiddel, varmende glidemiddel, egg med (fjernkontroll) og uten vibrering, butterfly, kuler for å knipe rundt, div undertøy, rabbit vibrator, en enkel vibrator, we vibe 3, to forskjellige g-punktsvibratorer og squeel 2.

Og da har jeg kun nevnt det som er til meg. .. sambo har jo også...:rolleyes:

Jeg har ikke engang nattbordskuffe! Så kjedelig er jeg.. :-P

Ingenting.. Sambo er nok for meg;-)

Vil du vite?

Penisring, glidemiddel, varmende glidemiddel, egg med (fjernkontroll) og uten vibrering, butterfly, kuler for å knipe rundt, div undertøy, rabbit vibrator, en enkel vibrator, we vibe 3, to forskjellige g-punktsvibratorer og squeel 2.

Og da har jeg kun nevnt det som er til meg. .. sambo har jo også...:rolleyes:

Jeg tror jeg bare signerer den, mens jeg ler litt for meg selv. Vi har visst lik smak:p:p Selvom egga mine tok kvelden for en stund siden:p

litt forskjellige vibratorer og litt oljer og sånn :)

Har ikke nattbord.. Men på badet har jeg egg og forskjellige massasjeoljer. Med tanke på at jeg ikke har hatt sex på snart ett år,har jeg fryktelig lite leketøy :-/ Hmmm

Penisring med vibrator, komdomer med smak, glidemiddel, massasje olje, egg med og uten vibrering, butterfly, kuler for å knipe rundt, div undertøy, rabbit vibrator, en enkel vibrator, anal plug, øye bind og munn bind, har også sånn huske for å henge på døra :)

Back
Topp