Lekerom / fasiliteter til barn på Fjordline

Båten som går fra Bergen og Stavanger til Danmark.

Hva kjekt er det for litt eldre barn i skolealder der?

Er ikke alle fjordline båtene like??
Hvis den er lik den som går fra kristiansand er det ikke mye å skryte av for barn synes jeg. Tok den båten alene med min sønn på da 1 1/2 år og var trangt ombord og ingen steder med noe form for aktiviteter for barn. Værste turen jeg har hatt. Blir color line denne gangen :)

De har et bittelite lekerom med ballbinge og klatrevegg.
Ellers ikke så mye spennende for unger følte jeg.
De har vel noe rebus/skattejaktaktivitet også.
Tok den fra Danmark til Bergen i fjor. Syns DFDS vi tok til danmark fra oslo hadde mye bedre opplegg. Skattejakt, konferansesalen var omgjort til lekerom med hoppeslott, lego ol. For sommersesongen.

Er ikke alle fjordline båtene like??
Hvis den er lik den som går fra kristiansand er det ikke mye å skryte av for barn synes jeg. Tok den båten alene med min sønn på da 1 1/2 år og var trangt ombord og ingen steder med noe form for aktiviteter for barn. Værste turen jeg har hatt. Blir color line denne gangen :)

Fjordlne som går fra Kristiansand er annerledes den heter MasterCat og er en hurtigbåt.
De som går fra Bergen og Kristiansand er større med lugarer man sover i.

De har et bittelite lekerom med ballbinge og klatrevegg.
Ellers ikke så mye spennende for unger følte jeg.
De har vel noe rebus/skattejaktaktivitet også.
Tok den fra Danmark til Bergen i fjor. Syns DFDS vi tok til danmark fra oslo hadde mye bedre opplegg. Skattejakt, konferansesalen var omgjort til lekerom med hoppeslott, lego ol. For sommersesongen.

Vet du når skattejakten var? altså klokkeslett?

Vet du når skattejakten var? altså klokkeslett?
Nei desverre. Vi deltok ikke, mini syns lekerommet var gøyere. Men usikker på om det var arrangert til et tidspunkt eller bare sånn man kunne gjøre når man ville, og få en liten premie i resepsjonen etterpå...

Er litt show for barn om sommeren. Noe pirat greier og fjordy show. Skattejakten er bare en rebus der en går rundt og leter etter bokstaver, så får de en kjærlighet.

Båten fra Bergen sitt tilbud til barn er ikke særlig å skryte av. Rt show, et ballrom og skattejakt. For de større barna er det spillrom, men det koster jo penger.

Men det er jo en veldig grei måte å komme seg til Danmark på for oss som bor på Vestlandet. Jeg pleier å ta med litt småting som de kan underholde seg med, når de går lei av tilbudet på båten :)

Back
Topp