Leker

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Hvor mye leker har barna deres??

Jeg syns de har mye nok, men når vi er hos andre ser jeg at vi har jo egentlig "ingenting". Så sånn passe kanskje?

Mer enn nok. Men en del har jeg kasta og en del er solgt nå da.

Har kun det de faktisk leker med nå :)

Nok

Syns det er for mye men virker som det er lite iforhold til mange andre.. Så vet ikke. Hun vil gå igjennom og selge litt selv så blir forhåpentligvis mindre :-P

Har nok mer enn nok, men vi prøver å være beviste på hva og hvor mye vi kjøper.
Han har et lekekjøkken, en bilbane, to verktøykasser og en lekekasse med småbiler.
Ellers har vi duplo og togbane og litt bøker og puslespill :)

Mer enn nok. Har ikke kjøpt så mye selv, men arvet en del. Og så får de jo til bursdager og jul, og litt innimellom fra generøse besteforeldre, tanter og onkler

Alt for mye. Har ryddet rommene til barna og gjømt bort noen leker, bytter de ut når de lekene de har på rommet blir kjedelig :)

Masse og kun 23 mnd

Nesten ingenting faktisk...

Vi har kvitta oss med så mye hun ikke leker med og gitt det bort. Hun liker å tegne og bygge med Lego :-P

Alt for mye. Jeg kjøper sjelden leker utenom jul/bursdag, men svigermor drar med seg et eller annet omtrent hver gang hun ser de... Tenkte å få tatt en skikkelig opprydding snart..

Et rom fullt+en god del hos pappaen :-P

Heldigvis har hun ikke så mye. Hun har arvet en del, har en babygym, vognlenke og kanskje 7-8 leker :)

Back
Topp