Leker

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Vi har minimalt med leker eller ingen utover en babygym.
Ser at hun kanskje hadde syns det hadde vært litt stas med noen leker.
Men, jeg blir helt forvirra da jeg stod i lekebutikken. Så jeg kjøpte ikke noe..

Har deres noen leker som de synes er veldig stas? (Så kjøper jeg bare det, haha).

Hun har en Brio rangle som hun digger og det er det..

Vi har en greie ned dyrelyder og musikk. Sto fra 1 år meg jeg kjøpte den likevel. Babygymmen er fortsatt veldig populær, hun leker med den når hun sitter eller står. Er et sånt stativ i hard plast så hun kan holde seg i den.
Har også rytmeegg som er kjøpt i musikkbutikk, de liker hun godt. Har skjønt at hun må riste på de for å få lyd.
Og så liker hun bamser:)

Han har fisher price klosser som man kan stable til et tårn, det er det morsomste her om dagen:) Og de koster 70kr tror jeg. Ellers tygger han mye på Sophie og drar rundt på en humle fra brio.

FP er fint, for det kan jeg bestille billig fra UK.

Takk for mange gode tips, for ta meg en surfe runde i kveld. Sophie har vi også, men den har hun aldri vært interessert i.

Katta er den hun leker mest med, haha.

Her er disse mest poppis om dagen. Manhattan toy og Sophie er ho lei. Storebror sin Duplo er også stas :)

Vedlegg

• 1414772853424.jpg
    1414772853424.jpg
    61,2 KB · Visninger: 32
Vi har en sånn hund hun kan spille på, og pop up toy. Kjempe poppis, tar tak i halen på hunden og slenger den rundt om :D Har også en briovogn hun koser seg med

Vedlegg

• hund.jpg
    hund.jpg
    8 KB · Visninger: 28
  • pop up toy.jpg
    pop up toy.jpg
    13,9 KB · Visninger: 26
Nå begynner de å interessere seg for dukker?

Allerede nå! Vi har sett litt på dukker i åpen barnehage, hun går oppi ansiktet på dem og "prater" til dem:)
Tror hun liker at de ligner på henne;)

Har en bitteliten babydukke, men hun bryr seg noen serlig om den enda. Men har ønska meg dukke og dukkevogn til jul. Er jo litt lita enda, men kom ikke på noe annet hun trenger, så tenkte det var like greit. Må jo kjøpe det før eller siden uansett :P

Det var en gode ide. Jeg digger baby born, men ser det står 3+ på den.

Ja, har tenkt å ha den liggende til ho blir stor nok til å bruke den. Men det er jo litt dyre leker, så fine å ønske seg fra besteforeldre til jul. De har jo så mye utstyr til de, så da kan ho samle opp noen juler til ho blir stor nok, Har tatt vare på noen av nyføddklærne hennes også som hun kan bruke som dukkeklær senere.
Har også ønska meg kjøkken utstyr og sånn til ho til jul. Tenkte å lage et barnekjøkken i enden på mitt eget kjøkken, så kan ho stå der å lage mat med mamma sin :P

Mamma har spart på både gåvogna og dukkevogna mi, så vi trenger ikke noe sånt.
Men dukke kan jo være greit kanskje:)

Lekekjøkken vil jeg gjerne at hun skal få da, kanskje til bursdagen sin? Synes det er så gøy!

En sånn bil skal hun også få! Dette er julaften 1985 og jeg er 11 måneder:)
Jeg elsket den bilen, og lillesøstrene mine lekte masse med den da de var små. Mye glede i en sånn bil:)

Vedlegg

• 1415005324765.jpg
    1415005324765.jpg
    51,2 KB · Visninger: 20
Back
Topp