Hva slags leker liker deres unger å leke med nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som EskilInne er det dukker. Hun er "mamman", og mater, koser, gir flaske, legger de, triller tur med de, setter de i tripp trappen og spenner de fast..veldig gøy å se på! Ellers er det ball, bøker, tegning/maling, biler. Hun sitter ofte i gangen og tar av og på sko og uteklær. Leker mye med lekekjøkkenet sitt, og lager kaffe osv ril oss, og er begynt å ville "hjelpe" oss å lage middag.
Ute er det å sparke ball, sandkasse, sklia, trehjulssykkel (har ikke selv men låner av og til), springe. Hun er en unge som ikke ser seg tilbake, og kan springe langt bort fra oss. Gleder oss derfor til hagen er ferdig innegjerda!
Sent from my iPhone using BV Forum
Høres ut som Eskil![]()
VI bor i rekkehus og er i midten av tre leiligheter, så vi har bare litt hage på hver side. Men vi har gjerde, så det går an å slippe han ut før vi er klare selv. Men han åpner porten da, så om vi har glemt å feste den skikkelig er nan av gårde med en gang.
VI øver litt på å vente da - det funker litt hvertfall.
Men jeg var helt lik.
VI bodde i blokker på Stovner og jeg var halvveis til Stovnersenteret da jeg møtte en nabodame og sa at jeg skulle "på tikken, kjøpe lokolade!" Tea Anine, 1,5 år![]()
Ute er det bøtte og spade.. og plukke blomster og lukte er veldig populært
Mye matlaging her også. Ugle og reve bamsene blir dratt med over alt og kost medeller så er jo iPaden fryktelig populær da hehe. Men kun litt hver dag
![]()
Hvor på Stovner bodde dere? Bodde der en kort periode selv.. men gikk da i 2.klasseHøres ut som Eskil![]()
VI bor i rekkehus og er i midten av tre leiligheter, så vi har bare litt hage på hver side. Men vi har gjerde, så det går an å slippe han ut før vi er klare selv. Men han åpner porten da, så om vi har glemt å feste den skikkelig er nan av gårde med en gang.
Men jeg var helt lik.
VI bodde i blokker på Stovner og jeg var halvveis til Stovnersenteret da jeg møtte en nabodame og sa at jeg skulle "på tikken, kjøpe lokolade!" Tea Anine, 1,5 år![]()
Ja det heter vel enebolig i rekke her også egentlig, jeg er litt usikkerHaha!! Syns jeg ser deg! Bra det bar en nabodame du møtte dadu var flink som opplyste hvem du var
Eskil tar nok ette mammaen sin ;-)
Så flink han er å øve på å vente da! Her øver vi også litt, men føler ikke at vi ser de helt store resultatene enda ;-p Bor i enebolig i rekke (haha! Samme som rekkehus i mitt hode, men komisk at de kaller det noe annet!). Bor på enden med ganske stor hage, og mye trafikk rundt huset. Trafikken blir det mindre av etter hvert pga de holder på å bygge nye hus lenger nede, men de store lastebilene tar ikke hensyn til at de kjører i et nabolagMen det kommer noen og skal se på hagen på mandag, og så skal de støpe kant (så vi slipper at det renner vann inn i hagen vår når det regner mye eller naboene spyler), og sette opp gjerde. Håper Simone ikke klarer å åpne porten sånn helt med en gang!
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei det husker jeg ikkeHvor på Stovner bodde dere? Bodde der en kort periode selv.. men gikk da i 2.klasse
Apropos stikke av... samme her... haha![]()
OkNei det husker jeg ikke
Bodde der fra jeg ble født til jeg var 3-ish år tror jeg.
Hahaha, du det høres ut som noe Hermine kunne funnet på både å si og gjøreHøres ut som Eskil![]()
Men jeg var helt lik.