Leker

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Hva slags leker liker deres unger å leke med nå?:-)

Jenny har en diger Minni-bamse og et par dukker som hun bærer rundt på til stadighet. Hun ordner også til "mat" og er veldig opptatt av sko. Uteleker har vi ikke så mye av, men hun virker mest interessert i å plukke småstein i bøtta si uansett.:p
Hva med Anette?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her er det lissom ikke noe fast interesse annet enn bøtte og spade ute med sand/stein/vann :P det kan hun leke med leeeenge.. og inne liker hun å pusle, bygge duplo, tegne, og ellers se på all småtinga til Emira.. som barbiesko og annet smått dilldall;) men holder ikke på med noe sånt lenge av gangen..

ALt og ingenting...!
Jake og Sjørøverne-skuta til T er veldig poppis og Kaptein Sabeltann-kostymet :p
Traktorer, tog, lekekjøkken og duplo!
OG han elsker å leke ute, spesielt i sandkassa. Da sitter han rolig en stund og pusler før han finner ut at han er mer en type som løper rundt og utforsker :p

Ute er det bøtte og spade.. og plukke blomster og lukte er veldig populært :-)
Mye matlaging her også. Ugle og reve bamsene blir dratt med over alt og kost med :-) eller så er jo iPaden fryktelig populær da hehe. Men kun litt hver dag :-)

Inne er det dukker. Hun er "mamman", og mater, koser, gir flaske, legger de, triller tur med de, setter de i tripp trappen og spenner de fast..veldig gøy å se på! Ellers er det ball, bøker, tegning/maling, biler. Hun sitter ofte i gangen og tar av og på sko og uteklær. Leker mye med lekekjøkkenet sitt, og lager kaffe osv ril oss, og er begynt å ville "hjelpe" oss å lage middag.

Ute er det å sparke ball, sandkasse, sklia, trehjulssykkel (har ikke selv men låner av og til), springe. Hun er en unge som ikke ser seg tilbake, og kan springe langt bort fra oss. Gleder oss derfor til hagen er ferdig innegjerda!

Sent from my iPhone using BV Forum

Inne er det dukker. Hun er "mamman", og mater, koser, gir flaske, legger de, triller tur med de, setter de i tripp trappen og spenner de fast..veldig gøy å se på! Ellers er det ball, bøker, tegning/maling, biler. Hun sitter ofte i gangen og tar av og på sko og uteklær. Leker mye med lekekjøkkenet sitt, og lager kaffe osv ril oss, og er begynt å ville "hjelpe" oss å lage middag.

Ute er det å sparke ball, sandkasse, sklia, trehjulssykkel (har ikke selv men låner av og til), springe. Hun er en unge som ikke ser seg tilbake, og kan springe langt bort fra oss. Gleder oss derfor til hagen er ferdig innegjerda!

Høres ut som Eskil :p
VI bor i rekkehus og er i midten av tre leiligheter, så vi har bare litt hage på hver side. Men vi har gjerde, så det går an å slippe han ut før vi er klare selv. Men han åpner porten da, så om vi har glemt å feste den skikkelig er nan av gårde med en gang.
VI øver litt på å vente da - det funker litt hvertfall.
Men jeg var helt lik.
VI bodde i blokker på Stovner og jeg var halvveis til Stovnersenteret da jeg møtte en nabodame og sa at jeg skulle "på tikken, kjøpe lokolade!" Tea Anine, 1,5 år :p

VI bor i rekkehus og er i midten av tre leiligheter, så vi har bare litt hage på hver side. Men vi har gjerde, så det går an å slippe han ut før vi er klare selv. Men han åpner porten da, så om vi har glemt å feste den skikkelig er nan av gårde med en gang.
Men jeg var helt lik.
VI bodde i blokker på Stovner og jeg var halvveis til Stovnersenteret da jeg møtte en nabodame og sa at jeg skulle "på tikken, kjøpe lokolade!" Tea Anine, 1,5 år :p

Haha!! Syns jeg ser deg! Bra det bar en nabodame du møtte da :) du var flink som opplyste hvem du var ;) Eskil tar nok ette mammaen sin ;-)

Så flink han er å øve på å vente da! Her øver vi også litt, men føler ikke at vi ser de helt store resultatene enda ;-p Bor i enebolig i rekke (haha! Samme som rekkehus i mitt hode, men komisk at de kaller det noe annet!). Bor på enden med ganske stor hage, og mye trafikk rundt huset. Trafikken blir det mindre av etter hvert pga de holder på å bygge nye hus lenger nede, men de store lastebilene tar ikke hensyn til at de kjører i et nabolag :( Men det kommer noen og skal se på hagen på mandag, og så skal de støpe kant (så vi slipper at det renner vann inn i hagen vår når det regner mye eller naboene spyler), og sette opp gjerde. Håper Simone ikke klarer å åpne porten sånn helt med en gang!

Ute er det bøtte og spade.. og plukke blomster og lukte er veldig populært :-)
Mye matlaging her også. Ugle og reve bamsene blir dratt med over alt og kost med :-) eller så er jo iPaden fryktelig populær da hehe. Men kun litt hver dag :-)

Hehe plukke blomter er gøy her å.. og lukter på løvetann så hun blir gul på nesa :P

Men jeg var helt lik.
Hvor på Stovner bodde dere? Bodde der en kort periode selv.. men gikk da i 2.klasse :-)

Apropos stikke av... samme her... haha :-)

Haha!! Syns jeg ser deg! Bra det bar en nabodame du møtte da :) du var flink som opplyste hvem du var ;) Eskil tar nok ette mammaen sin ;-)

Så flink han er å øve på å vente da! Her øver vi også litt, men føler ikke at vi ser de helt store resultatene enda ;-p Bor i enebolig i rekke (haha! Samme som rekkehus i mitt hode, men komisk at de kaller det noe annet!). Bor på enden med ganske stor hage, og mye trafikk rundt huset. Trafikken blir det mindre av etter hvert pga de holder på å bygge nye hus lenger nede, men de store lastebilene tar ikke hensyn til at de kjører i et nabolag :( Men det kommer noen og skal se på hagen på mandag, og så skal de støpe kant (så vi slipper at det renner vann inn i hagen vår når det regner mye eller naboene spyler), og sette opp gjerde. Håper Simone ikke klarer å åpne porten sånn helt med en gang!

Ja det heter vel enebolig i rekke her også egentlig, jeg er litt usikker :p :o
Han tar etter meg ved å ikke være rett for å bli borte hvertfall :p
Han kunne aldri gjort seg forstått verbalt om han traff noen :p
Her er det ingen trafikk inne på tunet, så det gjør ikke noe om han går litt unna. "elven" like ved er også nærmest tørket ut. Men folk er dårlige på å lukke grinda ut til parkeringsplassen, så jeg er mest redd for at han løper ut der og blir rygget på eller liknende. Han må gå et stykke før han blir helt borte, liksom.
De fleste som bor her har barn selv og er veldig forsiktige med bilene sine. Men det bor også endel yngre idrettsungdom i de mindre leilighetene her, jeg er litt mer bekymret for kjøringen dems :p

Hvor på Stovner bodde dere? Bodde der en kort periode selv.. men gikk da i 2.klasse :)

Apropos stikke av... samme her... haha :)
Nei det husker jeg ikke :p
Bodde der fra jeg ble født til jeg var 3-ish år tror jeg.

Her er ikke lekene så interessant lengre, men det går litt i duplo, og hun er glad i å kle seg ut.
Vurderer å kjøpe noe nytt til henne, lenge siden sist. Nasse er også veldig glad i å være ute med bøtta si, og å styre med skoene sine i gangen:-)

Men jeg var helt lik.
Hahaha, du det høres ut som noe Hermine kunne funnet på både å si og gjøre :D

ALT av babyleker er pakka vekk!!!

Hermine elsker å leke med dukker, kler av de (jeg må kle på), skifter bleie, legger i vogna og tar teppe på, gir flaske etc. Så koker hun middag og serverer kaffe til både oss og dukkene ;) Mye rollelek!

Hun kler seg ut, tar sekk på ryggen og "går på jobben" :p

Garasje og småbiler er populært, kjører bilene rundt, parkerer de osv osv :)

Hun liker også småtterier, mikroskopiske småting, som en 1.5cm høy nisse som passer til å sitte i bilen. Setter den i og kjører rundt :)

Ute så løper hun med gåvogna si, bøtte og spade og plukker småstein :)

Her er hans nye sparkesykkel med 3 hjul en HIT. Sparker rundt.
Ellers er bøtte og spade veldig gøy. Inne går det i tegning, biler, bøker, duplo. Veldig interessert i buss og biler

Back
Topp