Leker

Leelu

Elsker forumet
Er det en, eller noen få leker som har utmerket seg som favoritten nå?
Her har en olebrum biteleke (med ole brumm, tussi og tiger) den har vært veldig populær i rundt en måned, før det var det en hardplast rangle i gult, blått og rødt.

Ellers har hun en tendens til å synes alt som ikke er leker er morsommere, som f.eks. sofaputene (hun elsker alt som er stort, men hun likevel klarer å løfte), og alt av esker.

Super søtt er det også når hun får et kosedyr og kan studere vaskeanvisningslappen i 5 minutter, hun elsker de små hvite tøylappene. 

Ja, her er det klart et par favoritter. Bl.a en apebamse; han blir såå glad når han ser den. Og vaskelappen på bamsen er absolutt spennende :-) I tillegg er det et par andre leker som alltid er sikre vinnere om humøret er litt på hell. Morsomt å se at han kan være så selektiv allerede.

Snuppa vår liker å leke med ulike typer stekespader, og vi har heldigvis veeldig mange av dem. Er lett plast, så hun skader seg ikke på dem :) De vanlige lekene er hun blitt lei av, i hvertfall mesteparten av tiden. Når jeg var gravid fikk jeg en bok fra goboken tror jeg, en sånn tøybok som heter herr firkant. Den elsker hun, sikkert fordi den har så mange farger og sider, og så lager den ulike lyder om man klemmer på armene og slikt ^^

Har noen leker som er mer populære enn andre ja :)
Har en sånn giraff som er veldig populær, ihvertfall god å gnage masse på. Og en biteleke med 3 forskjellige dyr å bite på, har vært en favoritt hele tiden. Liker generelt godt biteleker/ting som lindrer kløe i munnen.
Vaskelappene på diverse leker får gjennomgå her i huset også
Å hvis hun får en ny leke, er det ofte veldig populært i noen dager, og leker med lyd er visst morsomme. Ellers er jo alt som faktisk ikke er leker, veldig populært å leke med

Begynner å bli endel leker, så merker fort hvilke hun ikke liker så godt ihvertfall...

LilleNurk2011 skrev:
Ja, her er det klart et par favoritter. Bl.a en apebamse; han blir såå glad når han ser den. Og vaskelappen på bamsen er absolutt spennende :-) I tillegg er det et par andre leker som alltid er sikre vinnere om humøret er litt på hell. Morsomt å se at han kan være så selektiv allerede.

Så morsomt din lille også liker vaskelapper 

Lilleputten skrev:
Snuppa vår liker å leke med ulike typer stekespader, og vi har heldigvis veeldig mange av dem. Er lett plast, så hun skader seg ikke på dem :) De vanlige lekene er hun blitt lei av, i hvertfall mesteparten av tiden. Når jeg var gravid fikk jeg en bok fra goboken tror jeg, en sånn tøybok som heter herr firkant. Den elsker hun, sikkert fordi den har så mange farger og sider, og så lager den ulike lyder om man klemmer på armene og slikt ^^

Haha, stekespader! Hvordan  fant dere ut av at hun ville ha de å leke med?
Kreativt synes jeg Men jeg ser jo på min lille at alt som ikke er leker er morsommere enn faktiske leker, kanskje jeg får kjøpe henne en stekespade jeg også!

tjukkebolla^^ skrev:
Har en sånn giraff som er veldig populær, ihvertfall god å gnage masse på. Og en biteleke med 3 forskjellige dyr å bite på, har vært en favoritt hele tiden. Liker generelt godt biteleker/ting som lindrer kløe i munnen.
Å hvis hun får en ny leke, er det ofte veldig populært i noen dager, og leker med lyd er visst morsomme. Ellers er jo alt som faktisk ikke er leker, veldig populært å leke med

Begynner å bli endel leker, så merker fort hvilke hun ikke liker så godt ihvertfall...

Ja, Sophie the giraff, den har jeg lyst til å kjøpe til snuppa, den er på en måte blitt en klassiker blant leker.

Leelu skrev:

tjukkebolla^^ skrev:

Ja, Sophie the giraff, den har jeg lyst til å kjøpe til snuppa, den er på en måte blitt en klassiker blant leker.

Ja, den er ihvertfall kjempepopulær her, å flere jeg kjenner har babyer som elsker den også..

Leelu skrev:

Lilleputten skrev:

Haha, stekespader! Hvordan  fant dere ut av at hun ville ha de å leke med?
Kreativt synes jeg Men jeg ser jo på min lille at alt som ikke er leker er morsommere enn faktiske leker, kanskje jeg får kjøpe henne en stekespade jeg også!

Hehe, var mannen min som fant fram noen kjøkkenredskaper, og sa at han brukte å leke med skuffene på kjøkkenet når han var liten, for det var kjempespennende. 
Er sjeldent at snuppa vår bryr seg om samme tingen lenge, men jeg har også funnet ut at det kan være vanskelig å finne noe som er lett å holde og ufarlig for henne. 

Sophie er en hit her også, også to forskjellige plastrangler fra Bright Stars tror jeg det heter. Veldig fargerike og med mange ulike mønstre og ringer på sånn på. Elsker dem :) Ellers er jo vaskelapper en hit ja, og noen av bøkene fra Goboken, og en puserangle som kom med den ene boken. Hun liker vel igrunnen mye forskjellig, men ikke så lenge om gangen :)

Her leiker ho med det meste- men storebror sine biler som lager lyd, ja då går beina som propell!!!:)

Her også er to ulike typer sofie-giraffer spennende og gode å bite i :-) Var og hentet 6 mnd pakken fra Rimi før helgen, og esken vareprøvene lå i var det visst veldig moro å leke med!

Back
Topp