Vår gutt elsker tog og biler og fly!
Jeg er litt nysgjerrig på hva deres små liker å leke med nå, og om vi kan dele noen tips til hva annet som kanskje kunne vært spennende å få i julegave. Vi har jo masse biler, tog og fly fra før. Og de blir flittig brukt.
Lekekjøkken har vi også, og en del bøker med lyd og knapper. Byggeklosser og tegnesaker har også blitt mer interresant i det siste. 
Jeg er litt nysgjerrig på hva deres små liker å leke med nå, og om vi kan dele noen tips til hva annet som kanskje kunne vært spennende å få i julegave. Vi har jo masse biler, tog og fly fra før. Og de blir flittig brukt.
Lekekjøkken har vi også, og en del bøker med lyd og knapper. Byggeklosser og tegnesaker har også blitt mer interresant i det siste. 

hun tar av seg sokker, for så å hente noen andre som hun heller vil ha på. Og det er kjole over ull undertøyet hver eneste dag for tiden (hun vil gjerne sove med kjole så vi mått kjøpe flere nattkjoler
og hun vet akkurat hvilke gensere hun vil ha på
Vi ente med Brio togbane, sparkesykkel og eventyrbok i julegave. Også kjøpte jeg super easy clean tusjer og fargeleggingabok til strømpa hans. Tror det vil falle i smak. Han kunne også trengt en morgenkåpe faktisk, men har egentlig lyst på den i Libero-appen, men det tar vel hundre år å få nok poeng.