Leker til utdrikningslag

Anni94

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Hei,

Vi skal på utdrikningslag ute på en hytte i gokk, og jeg har fått i oppdrag å planlegge noen leker vi skal ha ene dagen.

Dette blir med to lag, og brura skal være med på ene laget så dette kan ikke handle om det kommende ekteskapet.

Har tenkt på quiz, Ølstafett, dansekonkurranse og fotokonkurranse, men vil gjerne ha 1 eller 2 sjangrer til, kanskje noe gåter?

Noen som har noe forslag? Det må være minst mulig rekvisita da det er en lang gåtur til hytta og vi har allerede mye drikke å bære

Kanskje ikke en lek men et morsomt innslag på en slik dag;

Jeg var i et utdrikningslag der man på forhånd skulle sende inn en drøy «historie» gjerne typ sex-opplevelser/ flauser fra virkeligheten som man hadde gjort/opplevd.

Forloveren samlet inn historiene og skrev ut disse og laminerte de, og på utdrikningslaget fikk bruden på starten av dagen utlevert disse og skulle i plenum lese opp og gjette hvem som hadde gjort hva. Lappene ble delt ut og alle måtte feste disse på genseren sin med sikkerhetsmål og gå med de hele dagen. Ingen fikk røpe hvilken historie som var sin.

Under middagen på kvelden skulle vi en etter en avsløre hvem som faktisk «eide» historiene. Ble mye latter og mange overraskelser den kvelden. Veldig gøy, men da må man også tåle / tørre å dele litt syke historier.

Stafett av noe slag kan jo være gøy ja:-)

Ellers hadde vi på en avslutning jeg var på en gang en «huskestue» lek. Dvs lagde litt egen versjon av denne huskestue tv serien som en quiz og div rekvisitta, straffer og måter de måtte komme frem å få svare. Feks hadde vi klesklyper som de måtte ha på tungen til de svarte riktig, hårstrikk rundt hånden som ble dratt i pg sluppet som «straff» til de som svarte feil. På en greier måtte de krype frem til «dommeren» for å svare etc:-)

Vi hadde det alle helt hysterisk morsomt:-) og det kan gjøres med enkle rekvisitta:-)

Kanskje ikke en lek men et morsomt innslag på en slik dag;

Jeg var i et utdrikningslag der man på forhånd skulle sende inn en drøy «historie» gjerne typ sex-opplevelser/ flauser fra virkeligheten som man hadde gjort/opplevd.

Forloveren samlet inn historiene og skrev ut disse og laminerte de, og på utdrikningslaget fikk bruden på starten av dagen utlevert disse og skulle i plenum lese opp og gjette hvem som hadde gjort hva. Lappene ble delt ut og alle måtte feste disse på genseren sin med sikkerhetsmål og gå med de hele dagen. Ingen fikk røpe hvilken historie som var sin.

Under middagen på kvelden skulle vi en etter en avsløre hvem som faktisk «eide» historiene. Ble mye latter og mange overraskelser den kvelden. Veldig gøy, men da må man også tåle / tørre å dele litt syke historier.
Dette har jeg også vært med på, men vi hadde én sexhistorie og en annen historie :)

Back
Topp