Leker til ettåringer

Buffeluremamma

Forumet er livet
Skal nå pakke vekk alle babylekene, kommer en bror eller søster i juli og da er det fint om de er litt "glemt"

Hva er da et "must"?
Hun har jo en del, men vil at det skal være litt i lekekassene hennes.
Det som allerede er på plass:

Sånn rekke med trepinner til å slå ned
Treleke til å dra etter seg
Xylofon i tre
Masse treklosser som hun bygger med
Litt duplo og et byggebrett
Masse bamser (men har lyst til å rydde de heeelt vekk)
Puttekasse
Puslespill
Bøker
Gåbil
Gåvogn
Litt trykkeleker som lager lyd.

Ser at de fleste nå vil si at det er nok, men sett at det er noe som burde være der?
Tenker på å kjøpe ett par togsett fra IKEA anything else?
(jau jeg er litt sånn pedagogisk av meg og vil ha leker hun lærer av også)

Ikea kjøkken fikk mi tulle til jul iallefall. Det er skikkelig poppis.
Hun har også sånn handlevogn med masse lekemat.
Dukkevogn og dukkeseng, og dukkeklær er kjekt
Duplo har hun begynt å interessere seg veldig for.

kremtuber, doruller, plastposeklemmer, hårspenner, fjernkontroller, dvd-cover, kjøkkenredskaper og plastikkbokser[8D]

sånn av kjøpeleker: hu kommer vel snart i dukkealderen tenker eg, så dukketing er nok hipt![:D]

Her viser hun null interesse for dukker.
Slenger de vekk og bygger heller duplo, kaster ball eller kjører med biler. hehe

Men har tenkt på lekekjøkkenet fra IKEA, skulle nok tro at det ville være spennende å stå å leke ved.
Hvor kjøpte du lekematen?

Hun er allerede i gang med å tegne og male, pusle litt og kan sitte ganske lenge med småplukk, men vil ikke at hun skal se på det som leker.
Vil atd et skal være bonustid med mamma elelr pappa- tid for avslapning sammen med en voksen.

ORIGINAL: lykkeligmamman

kremtuber, doruller, plastposeklemmer, hårspenner, fjernkontroller, dvd-cover, kjøkkenredskaper og plastikkbokser[8D]

sånn av kjøpeleker: hu kommer vel snart i dukkealderen tenker eg, så dukketing er nok hipt![:D]

Haha , kjenner igjen den [8D]

Back
Topp