Leker til de små

Singer

Flørter med forumet
Hei! 

Lilletuppa begynner å bli lei lekene sine og vi må kjøpe noe nye. Tenker da på noe med litt lyd og lys :) Har til nå kun hatt rangler, myke bøker, speil, molekylet fra riktige leker, bamser, biteringer... 

Har dere noe å anbefale? Er det en leke som er skikkelig populær hos dere?

Hær har vi også hatt samme problemet.. Å geniale meg, tok en liten brusflaske å fyllte med litt MAKARONI..  :) (gir lyd og han kan se på makaronien og han elsker å bite på den.)    tidenes scoop, å e den nye favorittleken til lillebror..  :)  hehe
Så enkelt kan d gjøres....
æ har brukt noen hundrelapper til begge ongan når d kommer til leker, å veit de blir like fort lei av alt man kjøper... emoticon

Her har vi en slags bok med barnesanger/regler som synger selv, den er veldig populær, åsså en ball med ca 10-11 forsjellige lyder/melodier :) den blinker litt, og snurrer av seg selv. det er de to hu liker best her vertfall :) men hu har og en tøy bok som hu er veeldig glad i :)

Her er det lekene fra Lamaze som er superpoppis for tiden :) og den syngende leken med barnesanger som ei anna ei forslo, den er også poppis :)

Snuppa fikk disse i julegave. De elsker hun! hun har lekt med dem siden jul, har ennå ikke vist at hun begynner å bli lei. Man kan gjøre så mye med dem, bygge, lage baller og alle blir til en ball vist man har dem inni den største. Den gule kulen er en rangle med bra mye lyd inni.

*EnSolstråle* skrev:
Snuppa fikk disse i julegave. De elsker hun! hun har lekt med dem siden jul, har ennå ikke vist at hun begynner å bli lei. Man kan gjøre så mye med dem, bygge, lage baller og alle blir til en ball vist man har dem inni den største. Den gule kulen er en rangle med bra mye lyd inni.

Så fin den var! Hvilket merke er det/hvor er den kjøpt?

De heter stack and roll cups fra fisher price. Min bror kjøpe dem i Stavanger. Så vet ikke hvordan butikk han kjøpte den på.
Slik ser eska ut:
Anbefaler den på det sterkeste.

Hvor kjøper dere disse lekene, jenter??
Må prøve noe nytt her å. Wii'en har gått i bakken to ganger, minsten står og river ned ting!

MumiMamz skrev:
Har akkurat samme "problemet" her også! Ingen leker som er stas lenger, men derimot alt som han ikke får leke med er supert :) Tenkte også leker med lyd og lys kanskje... Følger med på tråden her jeg også tenker jeg ;)

følger med her jeg også :D

Back
Topp