Leker til barna

Maliya!

Elsker forumet
Har dere mange leker til ungene deres?

Jeg har jo en gutt på to år så han har endel leker, men snuppa her har bare sånne som hun kan tygge på, gummi dyr, babygym som hun ikke bruker lenger... hun spiser jo bare på alt så jeg gidder ikke invistere i dokke, vong og sånne typiske jenteleker enda, ikke så mye savn enda tror jeg...

Eller hva sier dere?

Her er det leker overalt.. arvet en del babyleker. Rangler, leker som risler, lager lyd, bamser. alt egentlig:P

har en del leker, men alt er nesten arva fra størstemann.. men for tiden er sånne syltetøyglass er stor hit [;)]

tror victoria er lei av alle lekene sine[:'(]

må gå til innkjøp av noen nye snart, men leker er ikke akkurat billig

har noe arvet og noe eget.

Favoritten er mobiltelefon som spiller masse sanger og sier tall og nøkkelknippe med masse lyder. Hos besta og besten har han en bil som spiller når han triller på den. Den er også veldig poppis. Har akkurat leita frem en poppopp leke. ..

Har alt for mye leker.. Alle kjøper jo til han jo..[&:]
Men favoritten er ei 1,5 l brusflaske [:D]

har ganske mye... men han har bare 3 ting av gangen som regel - ellers blir han lei. så bytter jeg ut de tingene med jevne mellomrom. de husker jo ikke så lenge, så en ting de ikke har sett på to uker - blir ny og spennende igjen [:D]. den gøyeste leken han har ¨nå er en gul skolebuss med en liten sjåfør, en brilledame, en neger og en rullestol - fikk den i julegave av min søster. er egentlig beregna på litt større barn, men daniel elsker den. tar ut folka,sutter på de og putter de oppi igjen. er sånn en knapp man kan trykke på og da kommer det musikk. han har ikke funnet ut av det selv enda, men jeg pleier å trykke på den og så synger han etter musikken - hehe!

Hun har vel en del, men alt er kjedelig. Jeg prøvde å gi henne bare noen leker sånn at hun fikk "nye" nå og da, men det sklei ut...

Aller mest spennende er storesøster sitt rom... som hun bare har begrenset tilgang til!! [;)]

Back
Topp