Leker til barna

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Har dere tenkt litt på det med leker til barna?

Vi hadde ingen tanker om det på forhånd, og nå er det overflod her. Nå går det mere i lego, så er ikke så mye store leker. Men de har MYE :P

Men det øser jo inn med leker etterhvert som de vokser til. Til bursdag og jul, fra besteforeldre, tanker og onkler, og ja oss. Må si det at det har kommet en god del leker fra oss :D

Vi hadde besøk av et vennepar her igår, og de har en liten gutt på noen måneder. Moren sa det at de hadde ikke tenkt til at han skulle få så mye leker når han ble født. Men nå noen måneder senere, vokser stadig vekk haugen hjemme hos de. :P
De kjøper ikke så mye selv, men alle andre kommer stadig vekk med småting.

Barn idag har ofte for mye leker.

Her regner jeg også med at det kommer til å strømme inn. Har ikke kjøpt noe selv, og har bare noen bamser. Blir kanskje å kjøpe togbane i tre og noen klosser. og duplo/lego etter hvert. Men får sikkert mer enn nok av andre!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Det kommer nok til å strømme inn litt av leker her, men vi har også masse leker fra da storebror var baby så vi kommer nok til å begrense det litt.

Lillemor fikk sin første leke til jul når hun var 11 måneder. Frem til da var hun mer enn fornøyd med storebror sine leker eller andre ting..

Vi går gjennom jevnlig og kvitter oss med litt.

Jeg har ikke kjøpt noe, men tenkte å kjøpe noen tygge/biteleker i allefall :) Og så er vel uro en slags leke de kan titte på? Ellers tar jeg det litt etterhvert :)

Fått mest bamser frem til nå, men har besteforeldre som kommer til å skjemme de bort med alt mulig slags tull :) Selv vil jeg prøve å begrense det litt, særlig når de blir eldre , vil ikke at de skal bli bortskjemte, og vil at de skal bli takknemlige for det se allerede har :)

Back
Topp