Leker til 3-åring

Moli16

Glad i forumet
Hva leker deres 3 åring med?
Må gå til innkjøp av litt nytt etter en seriøs opprydding her...
Men, ofte synes jeg bare de dyre lekene blir liggende å slenge rundt her..

Tips?emoticon

(ikke lett å finne passende smiley`s lenger :S)

Da unga her var 3år så var det dette som var topp og som de enda bruker
tre togbane- fåes bilig på både ikea og biltema disse går også overens med brio sin togbane
Dublo
Ellers så går det mye i traktorer her i huse som bruderleker de er dyre men her har de holdt

Følger med på denne tråden her jeg, har en som liksom ikke leker så mye med lekene sine her heller, det som har blitt pop her i huset denne uken er en liten politimotorsykkel som han kjører på bilteppet sitt.
Også har han trehjulsykkel inne som han kjører med og sparkesykkelen her inne som han leker buss med, men rommet er fylt med leker opp til taket nesten, men lite han bruker, prøvd og rydde litt i de og gi bort en del, men ser ikke ut som jeg har tatt noe i det hele tatt:p

men trenger noen råd om leker som kan være spennende og utviklende og alt det der i denne alderen:)

Her er det duplo og store puslespill som er in. I påsken fikk han Duplo-buss og den er stas:) Og traktor osv.

Ellers har han en svær brannbil han er veldig glad i og motorsykler i alle størrelser og fasonger.
Aller best er det når han leker med "skattene" sine.. Det er alt mulig smådrit han har samlet seg - har en hel bøtte. Knapper, dingser, sånne dekorstener i glass, lapper og små nøkler.. DET er livet, hehe!

Hihi, kjenner til det med skatter ja! Luis samler gjerne småsaker og legger i en liten pose og sånn :)

Her er det også masse som aldri blir lekt med...

Takk for bra forslag, flere som har tips?

Back
Topp