Leker på bilturen

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Tips til leker mens man kjører litt lengre i bil:) velge farge på biler som kjører forbi pleier vi ofte ta. Ellers har vi også med iPad og blader , men kjekt med andre ting også :)

Vi bruker lydbok. Og musikk.

Velge farge på bil er kjedelig for nesten alle er svarte, men gjett antall biler før den neste røde f. Eks har vi praktisert en del. Evt hvor mange svarte på rad. Eller en seigemann neste gang de ser en hvit

“jeg tenker på”
“hvad gjorde du med pengene” ikke lov å si ja,nei,svart,hvit

ellers kommer det litt an på alder kanskje

Det med alder kan jo være sant ja. 5,5 år og 3,5år

Ikke lov å svare ja eller nei har vi også av og til, men minsemor på 3,5 sliter med den. Hun sliter egentlig med de fleste lekene, og er sånnset bedre på sang...

Det er gøy å synge sammen :)

Ja, også hører vi på en god del musikk over anlegget.

Vi har ikke dab i bilen, men spiller av lydbøker eller musikk fra mobilen, vurderer å ha et prøveabb på storytel i sommer og se om jeg kan spille av lydbøker derfra, men vi pleier låne noen på cd på biblioteket også.

Ja, også hører vi på en god del musikk over anlegget.

Vi har ikke dab i bilen, men spiller av lydbøker eller musikk fra mobilen, vurderer å ha et prøveabb på storytel i sommer og se om jeg kan spille av lydbøker derfra, men vi pleier låne noen på cd på biblioteket også.
ELSKER Storytel! har hatt set i over 2 år og det er AWEOME! :)

ELSKER Storytel! har hatt set i over 2 år og det er AWEOME! :)

Jeg har tilgode å høre en lydbok for meg selv sånn fordi jeg har lyst hittil i mitt liv, så jeg vet ikke helt. Men hører altså i bilen med ungene på sommeren.

Mitt skip er lastet med feks.

Eller et ord der første bokstav må være den samme som siste bokstav i ordet før. Altså avis-snø

Men kanskje litt vanskelig for dine. Mi på 7 slet i perioder når vi hadde sagt mange ord.

Her går det i film på dvd-spillerene. Eller musikk.

Back
Topp