Vi har minimalt med leker i stua, ettersom vi har et lekerom på loftet, men noe blir det nå, og det flyter omkring. Så vi har ei eske det skal plukkes opp i, det skjer i praksis.... når støvsugeren kommer.
På loftet har vi 2 sånne 2*4 expedit-hyller med bokser til leker, en annen hyllereol og ei bokhylle. Det FLYYYYYYYYTER, så der skjer det også litt sånn skippertaksrydding.
planen min er egentlig å få sortert det, få bort noe av de de ikke leker med lenger, og merke de ulike skuffene med bilder av hva som skal være borti, slik det er i bhg, i håp om at det skal hjelpe.
Jeg kjenner på et vis at jeg allerede gruer meg til jul, med tanke på de mange, mange lekene. Det har seg sånn at noe av legoen eldste fikk til jul i fjor ble bygget opp i sommer. En boks han fikk til femårsdagen er ikke åpnet enda (den er merket 6-12 år, så det haster sånnsett ikke) og det er vel noe av playmoen som ikke tatt i bruk enda også. Det bare flyyyyyyyyyyyyyter sånn av leker på loftet at de finner ikke småting uansett.