Leker, oppbevaring

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Tips til hvordan man kan oppbevare leker på stua, så det ikke ser så rotete ut? :)

Vi har en kasse med lokk til lekene i stua. Når minste er lagt kastes alt oppi der ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

.. Vi har altfor mye . Og jeg prøver å sortere og ha mye på rommet hans og . Han er 3. Men jammen fylles stua opp igjen .. :p

Har to bokser med hjul på. En til storesøster sine leker og en til lillebror sine.

Vi kjøpt på ikea....et skap delt i 4,med 4 kurva inni.....dårlig forklart,men det står i stil me resten av stua ;)

• Liker
Reactions: S.
Vi kjøpt på ikea....et skap delt i 4,med 4 kurva inni.....dårlig forklart,men det står i stil me resten av stua ;)
Det har jeg på soverommet hans ;) at eg ikke har tenkt på det her nede og ! *slå seg i panna* ;p

Vi har minimalt med leker i stua, ettersom vi har et lekerom på loftet, men noe blir det nå, og det flyter omkring. Så vi har ei eske det skal plukkes opp i, det skjer i praksis.... når støvsugeren kommer.

På loftet har vi 2 sånne 2*4 expedit-hyller med bokser til leker, en annen hyllereol og ei bokhylle. Det FLYYYYYYYYTER, så der skjer det også litt sånn skippertaksrydding.

planen min er egentlig å få sortert det, få bort noe av de de ikke leker med lenger, og merke de ulike skuffene med bilder av hva som skal være borti, slik det er i bhg, i håp om at det skal hjelpe.

Jeg kjenner på et vis at jeg allerede gruer meg til jul, med tanke på de mange, mange lekene. Det har seg sånn at noe av legoen eldste fikk til jul i fjor ble bygget opp i sommer. En boks han fikk til femårsdagen er ikke åpnet enda (den er merket 6-12 år, så det haster sånnsett ikke) og det er vel noe av playmoen som ikke tatt i bruk enda også. Det bare flyyyyyyyyyyyyyter sånn av leker på loftet at de finner ikke småting uansett.

Har en lekekiste, to plastbokser med lokk og hjul: en til leker og en til bøker.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det har jeg på soverommet hans ;) at eg ikke har tenkt på det her nede og ! *slå seg i panna* ;p
Hehehehe, æ synes dæm va vældi praktisk å ser ikke så verst ut i stua :)

Komisk, rett før jeg logget inn på babyverden og så denne tråden satt jeg og diskuterte dette med mannen, og vi så på nettsiden til Ikea og bestemte oss for en sånn expedit-hylle:)

Vi prøver å oppbevare det meste på rommet hans, men det har en tendens til å havne i stua..:) Vi har en stor lekekasse med lokk og så har jeg kjøpt en sånn gammeldags koffert på Søstrene Grene som vi har alle småbilene hans i.

Back
Topp