Leker og morsomheter i utdrikningslag

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Jeg arrangerer utdrikningslag som skal holdes til lørdag, og sitter og funderer på om jeg skal finne på noe mer moro, skal ha quiz om bruden og pakkelek ( bruden skal gjettte hvem pakkene er fra.). Lurer på om jeg må finne på et par morsomme leker å ha i ermet hvis vi får tid til overs e.l.

Og så har jeg enda ikke fått bestemt meg helt for hva vi skal finne på som utdriting i løpet av dagen, så tar gjerne imot tips og forslag til hva vi kan finne på.

Gå igjennom alle sine vesker, har jeg hørt er en morsom ting. Blir kanskje bedre kjent og morsomt å se hva dem har i veska si. ;)

Filme brudgommen som svarer på spørsmål om bruden eller dem. Videoen stoppes før svarer kommer og bruden skal gjette hva han svarer.

Trenger jo ikke ha noe utdriting da. Aktiviteter felles som gruppe eller bare for henne...

Her måtte jeg på butikken og handle fra andre sine korger!:) morsomt og litt pinlig. Bl.a bind, toalettpapir osv. Sikkert kjekt for kunden og oppdage når en kommer hjem uten;-D regelen var at en skulle bare ta uten og spørre. Så jeg gjorde det når kunden snudde seg bort;)

Back
Topp