Leker og aktiviteter?

Philae

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Hvilker leker og aktiviteter liker deres små? Jeg trenger tips og inspirasjon. :D Lille sitter ikke selv enda, så mye av det som anbefales rundt 6 mnd passer liksom ikke enda, men så blir mye av småbabytingene kjedelige.
 
Hun liker å hoppe på fanget mitt, synge, leke med leker som lager lyd, tulle med storesøsteren etc. Må som regel bli lekt med, hun godtar sjeldent å ligge for seg selv.
 
Min tulle syns brorens leker er kjekkere enn sine egne :p Likevel er favoritten nå et aktivitetsbord der vi har tatt av beina. Ellers leser vi, synger og danser. Hun er også glad i å se film med storebroren og når vi tøyser med henne :) De fleste klarer ikke sette seg opp selv før om flere måneder, og man skal ikke sette de opp før de er klar for det.
 
Her liker hun å ha et «krafseunderlag», matten vår lager lyd og har mange farger. Ellers liker hun bøker, biteleker, storebror, giraff fra duplo (enkel å gripe rundt), leketlf med knapper, lyd og lys, speil som ruller på gulvet, og babygym. :) vippestol med leke er også gøy :)
 
Back
Topp