Leker *med bilde*

Drømmefangeren

Glad i forumet
Har dokkers gutta bare gutteleka eller jenten bare jenteleka?

Kjøpte Sverre hannes første dukke idag.. Ei søt lita jenta [:)]

Her gir han babyen mat:) ...såååå konsentrert! No må vi bare se om vi finn et passende navn.. Kom gjerne med forslag :p

(bildet blir litt stort siden æ hente det på fb)

Snuppa her har både biler og dukker.
hun får leke med det hun vil.

Fikk nemlig en kommentar idag om koffer æ kjøpte han ei "svarting dukke" [8|] Æ syns den e sååå fin! + a æ trur det e viktig at barn ikke blir satt inni båsa.. at man skal leke med de og de lekan.. En gutt blir ikke homo selv om han leke med jenteleka.

Personlig trur æ det e bra at gutta får leke litt med dukke... så får de inn sympati og empati med ts [8D]
Utrolig bra med den jenta her.. Da peke vi på tææææærne, fingern osv..;)

Lilly fikk min gamle dukke, den jeg hadde da jeg var lita, hun er så fasinert av den. det er en liten gutt.
Spessielt tisseluren er interessant [&o] hoho

David skal få dukke, men ikke før til sommeren.. sambo har ikke så veldig lyst... så vi møttes på halvveien [;)] komfyr og "kjøkkenutstyr" er høyt på ønskelista også, elsker å leke med det i åpen barnehage[:)]

Noah fikk både dukke seng og dukke til jul det året jeg gikk gravid med Enya..
Så han leker med dukke oxo til tider, jeg ser ikke noe galt i det egentlig..[:)]

Når jeg var liten lekte jeg masse med gutter og bilder [:D]

Sia vi har en av hvert kjønn nu så florere det både me "jente" og "gutte" leka i stua... Dem leke me det dem vil!!! Isak me dukker og spesielt det å trille me dukkevogn!! hehe ;)
Hannah leker me biler... men det går mest i dukker og duplo... ;)

Godt å høre at det ikke bare e æ som e "unormal" [;)]

for ei skjønn dukke! hun passer til å hete Bella[:D] lillemora mi leker stort sett med biler, fikk seg diger brannbil her om dagen, så nå er det full fres[:)] syns man skal la de ha tilgang på alt mulig av leker jeg, liker heller ikke at de SKAL leke med noe fordi det er gutteting eller jenteting[:)]

ORIGINAL: *miffe

for ei skjønn dukke! hun passer til å hete Bella[:D] lillemora mi leker stort sett med biler, fikk seg diger brannbil her om dagen, så nå er det full fres[:)] syns man skal la de ha tilgang på alt mulig av leker jeg, liker heller ikke at de SKAL leke med noe fordi det er gutteting eller jenteting[:)]

Hehe.. sææært. Har faktisk tenkt på det navnet.. :) Det og Lily [:D]

Her flyter det også med både gutte og jenteleker! Så biler og dukker i skjønn forening av begge to.. ;)
Da Jonas var litem henta jeg ned dukkevogna til Rikke, og han fikk trille ute og det var SÅ svært!!!

ORIGINAL: Drømmefangeren

ORIGINAL: *miffe

Hehe.. sææært. Har faktisk tenkt på det navnet.. :) Det og Lily [:D]

Lily er også søtt, mange morsomme navn:) Snedig at vi tenkte på det samme, hehe:)

Enig med du, tror de har godt av å ikke bli satt for mye i bås[:)]

Carmen har lagt sin elsk på biler... Hehe, så skjønn når hun kjører rundt og "brummer"[:D]

Back
Topp