Leker dere med dem hele tida?

smurfine78

Flørter med forumet
Min jente er våken gjerne 3 timer i slengen og vi er da i stua hvor hun leker på gulvet og jeg enten leker med henne, sitter foran pc'n eller leser et blad. Jeg leker ikke med henne/gir oppmerksomhet hele tiden, hun leker veldig fint alene. Hva med dere?
 
Samme her, men han er ofte våken 4-6 timer. Han kryper rundt hele leiligheten og har sine faste "plasser" han stopper for å leke.

Men han er veldig på å følge etter meg der jeg går og kommer som regel bort eller opp til sofaen når jeg sitter der. :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Min jente er våken gjerne 3 timer i slengen og vi er da i stua hvor hun leker på gulvet og jeg enten leker med henne, sitter foran pc'n eller leser et blad. Jeg leker ikke med henne/gir oppmerksomhet hele tiden, hun leker veldig fint alene. Hva med dere?

Samme her også. Lillemann er veldig flink til å leke alene, men setter meg jo selvfølgelig ned sammen med han også, men ikke hele tiden. Er jo uansett alltid rett i nærheten, med mindre han tar seg en runde runtvi huset.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Da hadde ikke jeg fått gjort noe annet i løpet av dagen. ;) gjorde ikke det med storebrødrene heller. Men disse er jo to da, så de leker jo ikke "alene". Men jeg er jo rundt de hele tiden. Bretter feks tøyet sittende på gulvet med de. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samme her...lillebror elsker å ligge alene. Leker og utforsker stua :) Liten pøbel som vet hva som egentlig ikke er lov...datakabel osv ;-) Leker med han innimellom men merker fort når han er ferdig med det og vil være alene :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
eg leker heller ikkje med han hele tiden. Han liker å være litt aleine:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Min baby vil ikke leke alene. Mister fort interessen for lekene sine Han dilter etter oss hele tiden. Griner hvis jeg går bort. Det er så slitsomt, får ikke gjort noen ting jeg :( noen som har noe tips på hva som kan gjøres?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min baby vil ikke leke alene. Mister fort interessen for lekene sine Han dilter etter oss hele tiden. Griner hvis jeg går bort. Det er så slitsomt, får ikke gjort noen ting jeg :( noen som har noe tips på hva som kan gjøres?


Sent from my iPhone using BV Forum
Her får hun på en måte leke med "alt". Akkurat nå sitter jeg i sofaen med en kopp kaffe, hun har det kjempe gøy med skittentøyskurven. Hvis hun blir lei, finner jeg noe annet som jeg ligger midt på gulvet. Da må hun krabbe bort dit igjen. Gjemmer vekk og gir tilbake leker etter ca 2 uker. Sprer lekene, sånn at hun kan leke litt overalt. Kjøpt sånn gåvogn med musikk-duppeditter-kjøretøy. Der står hun mye og er DJ ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her får hun på en måte leke med "alt". Akkurat nå sitter jeg i sofaen med en kopp kaffe, hun har det kjempe gøy med skittentøyskurven. Hvis hun blir lei, finner jeg noe annet som jeg ligger midt på gulvet. Da må hun krabbe bort dit igjen. Gjemmer vekk og gir tilbake leker etter ca 2 uker. Sprer lekene, sånn at hun kan leke litt overalt. Kjøpt sånn gåvogn med musikk-duppeditter-kjøretøy. Der står hun mye og er DJ ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme gjør eg. Å gjømme vekk leker er helt genialt:D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp