• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Leker dere med barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Ja, av og til gjør jeg det, men det er helt klart noe jeg burde bli flinkere til! Hun setter veldig pris på det de gangene jeg gjør det:)

Han er 11 mnd. Jeg sitter mye på gulvet med ham, eller bærer ham rundt. Herjer med ham når jeg kan. Han eier ikke frykt, så jeg kan slenge og hive ganske mye på ham. God trening. ;)

Veldig lite. Jentene er snart tre og fem og leker mest sammen, da rollelek. Hender jeg får en birolle og stikker hodet innom leken i ny og ne, men jeg er ikke MED i leken sånn lenge av gangen. Vi kan bygge Lego sammen, spille spill, lese bøker, danse, synge, og hobbyaktiviteter. Da er jeg gjerne med.

Jeg er med på leken, men sjelden jeg får leke med noe :p Han vil ha selskap, men vil ikke dele lekene :p

Jeg er med i leken i alle fall. Lillebror bruker meg som bilbane og parkeringsplass ;)

Men ja, vi leker en del sammen. Går helst i biler da, men vi er mye ute og hopper og tuller på trampolinen eller i hagen.

Med storesøster på snart syv blir det ikke så mye leking på den måten, men vi tegner, perler, går på kino, fingerhekler og baker når vi skal finne på noe sammen :)

Ja,prøver å leke litt med de hver dag. Men kunne absolutt vært flinkere. De har også hverandre å leke med, så de "maser"ikke så mye på oss...

Lillegutt er bare 6 mnd, men er på gulvet i sammen med han flere ganger om dagen når han krabber rundt etter lekene som bare er intressant i 3 sekunder før det er over på neste :p

Ja faktigst eg har blivit mer flink till deg i de Sissta. Sko ønska mannen og hade lekt litt mer me de. Før de e veldigt lite.

Han er 9 mnd og jeg liggee ofte i gulve og leker og herjer med han, jeg kan leve meg voldsomt inn i leken så gleder meg til han blir eldre og kan henge med :D

Han er bare 5 måneder men ligger på gulvet med han mens han leker i babygymmen eller vippestolen. Storkoser seg somregel:-)

Enkelte dager ja, andre dager vil han leke mer alene. Så spørs det veldig hva det er. Skal han bygge togbane, så vil han ha hjelp. Lego duplo det er klare selv:P

Hun er bare snart 3 måneder, så vi leker masse :D utslitt i armene av å leke fly :P
Men legger henne i babygymen for å ikke ødelegge ryggen, innimellom. De blir fort tunge disse lykketrollene :) gleder meg til hun tåler mer så vi kan lekesloss og like med mer leker :) nå går det mest i sikling og spise på fingre og prompe :)

Ikke så mye lenger med storesøster. Jeg kan spille spill med henne (brett eller konsoll), og hoppe på trampoline. Kan tegne med kritt og hoppe paradis og, eller leker hun selv. D er hun veldig flink til! :)

Ja, må jo det :) fikk ikke barn for at de skulle klare seg selv. MEN, innimellom er det drittkjedelig :p

Back
Topp