Leker / aktiviteter å anbefale ?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Minien min kjeder seg fort om vi bare er hjemme. Han leker av og til helt fint . Men av og til virker det som han holder på å kjede seg i hjel. Har dere noen bra tips til stimulerende leker jeg kan kjøpe ? Eller andre måter å aktivisere han på?:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her også. Sutrer fælt. Prøver å lese men det varer fem min. Gåstol fem min. Lekegrind fem min. Leketeppe fem min. Synge maks ett min. Se i speilet fem min. Gå tur - blid som en sol. Men orker ikke det i timesvis. :P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Her kan han leke ganske greit alene, iallefall i 30min.
Nå om dagen så er denne en stor hit: BELLINO-snurrebass-411922-889350.ashx.png Han trykker oppå og den går rundt, altså en snurrebass. Så spiller den en melodi, tror det er 3 ulike.

Han har også en greie med tomme brusflasker:p haha...Liker å rulle de frem og tilbake på gulvet, så krabber han seg bortover etter den;)

Ellers prøver vi være mye ute. Er det veldig varmt,får han bade i plaskebassenget sitt på terassen.
Vi er mye på trilleturer.
Han elsker å rulle rundt og kravle på teppe på gresset.
Han er også med mye til byen. Liker å se på livet og menneskene, kan bli lei om vi er for lenge såklart...
Vi er i svømmehallen/badeland.

Ellers er det en stor hit at jeg legger meg ned på gulvet med han og vi triller ball til hverandre:D

Back
Topp