Lekeoppbevaring!

*Kolibri*

Forumet er livet
Skal snart innrede et lekerom til barna, er ca 20kvm. Men trenger gode tips til oppbevaring av leker slik at de er lette å rydde opp og ta frem..
Tips? Hva gjør dere?

Til nå har vesla hatt leker i diverse kurver på gulvet, men tror jeg må gjøre noe mer slik at det er lettere å sortere alt sammen[&:]

Jeg har begynt på to like kasser i litt forskjellig størrelse! De skal være kubiske med lokk og hengsel, og så skal jeg male dem som sånne "bokstav-terninger"[8D] Aner ikke hva det kalles, men av typen nedenfor... Og så skal jeg male dem i noen friske farger[:)] tror det blir kult[;)]

Elise har en expedit hylle på rommet sitt som jeg har kjøpt lyserosa stoff kasser til å ha inni.Du kan jo også kjøpe
hvite kurver å ha inni.

Dette har Leah:

TROFAST stamme fra ikea med hvite skuffer inni. Jeg har sortert lekene og tatt bilde av det som er oppi og limt på fremsida. Veldig smart[:)]

ORIGINAL: Rappo

Dette har Leah:

TROFAST stamme fra ikea med hvite skuffer inni. Jeg har sortert lekene og tatt bilde av det som er oppi og limt på fremsida. Veldig smart[:)]

Ja, det var veldig smart[:D]

ORIGINAL: Rappo

Dette har Leah:

slik har vi å[:)]

Back
Topp