Lekematte

Jippiyah!

Glad i forumet
Jeg vurderer å kjøpe en lekematte som lillejenta kan rulle seg på og leke på. Tenkte på en sånn som kan pusles sammen som et puslespill... Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånne?

Nille, europris og alle lekebutikker.

Har en sånn, men anbefaler ikke. Klikkegrunn når de små plukker den ifra hverandre flere ganger per dag.

VIlle heller kjøpt hel lekematte på reflex til en dyrere penge. Tror det er Airex

D som er veldig viktig med sånne typer matter som babyene skal ligge på er at de etterhvert begynner å spise/gnage på dem. Og da er d veldig viktig med å kjøpe matte som ikke inneholder ftalater. På barnas hus får du kjøpt sånne. Da j kjøpte for 2 år siden t førstemann så var d i fargene rød, svart og blå. Veit ikke nå. Er da ikke sånne puslespill matter da.

Nå har jeg hatt meg noen runder i butikkene og sett etter sånn puslematte, men jeg kan ikke finne noe sted... så får bare se det litt ann...god tid enda[:)]

ORIGINAL: matvrak

D som er veldig viktig med sånne typer matter som babyene skal ligge på er at de etterhvert begynner å spise/gnage på dem. Og da er d veldig viktig med å kjøpe matte som ikke inneholder ftalater. På barnas hus får du kjøpt sånne. Da j kjøpte for 2 år siden t førstemann så var d i fargene rød, svart og blå. Veit ikke nå. Er da ikke sånne puslespill matter da.

Vet ikke om det er lov å selge med farlige stoffer i enten det selges på NIlle eller barnas Hus.

Men Nille har iallefall puslemattene, selv om jeg ALDRI ville kjøpt det igjen, da de små bitene inni tall og bokstaver blir plukket ut og bitt i stykker...

Back
Topp