Lekematte

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Jeg har lyst på en lekematte (ala treningsmatte) på gulvet isteden for et teppe el. Ser de har noen i babybutikkene, men de koster 600-700 kr! Synes det er litt mye. Har også sett at de har ulike varianter i sportsbutikkene. Kan det være stoffer el på disse som ikke er bra for babyen, siden de egentlig ikke er tenkt som lekematte?? Eller kan jeg trygt kjøpe disse? Noen som har noen erfaringer?:):)
 
Hvis det er i en butikk bør de kunne svare på om de er uten farlige stoffer. Ser de har samme merke på mattene på helsestasjonen som på treningssenteret her :) Ellers så finnes det vel noen varianter på Nille som kanskje er billigere?
 
Vi har brukt pulselekematte fra nille:) kostet 199kr:) den er tykk og god og en kan velge selv hvor stor en vil bygge den:) når ungen blir større kan en pusle med den :)
 
Vi kjøpte fra nille, og nå elsker 2 åringen å ta den fra hverandre og puzzle den sammen igjen :)
 
Fikk fra Xxl fra min søster og den skulle være beregnet på barn. Er barnemotiv på den... Så den just i en reklame til 499.
 
Jeg har lyst på en lekematte (ala treningsmatte) på gulvet isteden for et teppe el. Ser de har noen i babybutikkene, men de koster 600-700 kr! Synes det er litt mye. Har også sett at de har ulike varianter i sportsbutikkene. Kan det være stoffer el på disse som ikke er bra for babyen, siden de egentlig ikke er tenkt som lekematte?? Eller kan jeg trygt kjøpe disse? Noen som har noen erfaringer?:):)

Dette her er ikke en lekematte son sett, men det puslespillet, de store man legger på gulvet. Då det på Nille til rundt 200kr mins jeg, og de er jo enkle å sette vekk også :)

Hvis der kunne vert noe :)
 
Back
Topp