Lekematte/Treningsmatte

Vi har den som mini brukte. Sånn puslebrikker, 9 brikker tror jeg det det. Skjønner du hvilke type jeg mener? He he!! Sånn som veldig mange har/har hatt i alle fall :)

Den passer i allefall perfekt i lekegrinden og er myk :)

Trone skrev:
Vi har den som mini brukte. Sånn puslebrikker, 9 brikker tror jeg det det. Skjønner du hvilke type jeg mener? He he!! Sånn som veldig mange har/har hatt i alle fall :)

Den passer i allefall perfekt i lekegrinden og er myk :)

skjønner hvilken matte du mener ja,har en så selv,men tenkte mer på ala det helsestasjonen bruker:)

I begynnelsen brukte vi en yogamatte. den har godt grep og var mer enn stor nok for lillemann da han var bitteliten for å trene på å ligge på magen.  men etterhvert som har begynte å rulle rundt og trenge litt mer plass, kjøpte vi også en sånn puslematte "som alle har" :)

Vi brukte yogamattene våre.

Vi har sånn puslespillmatte i lekegrinda, under den matta som hører til, for den er så tynn. Og så har vi en sånn litt tykk grå treningsmatte fra XXL som vi bruker på gulvet, men den kan jeg ikke anbefale, den sklir sånn! Lurer på hvor mange ganger vi har sklidd på den.. Burde være noe antiskli under!

Vi har en tynn yogamatte som vi bruker å trene på og som lillegutt kravla littegrann på, men den er så tynn at man nesten like godt kan ligge på gulvet. Vi tenker å kjøpe en sånn litt tykkere utgave som de har på helsestasjonen.

Vi har en slik puslematte som vi kjøpte på nille:-) Helt grei og vi har hatt den til begge jentene:-)

Brukte også kun puslematte til Alexander. Men tenker å skaffe meg en sånn stor sammenrullbar matte fra en av babyutstyrsbutikkene denne gangen.

Shauri skrev:
Brukte også kun puslematte til Alexander. Men tenker å skaffe meg en sånn stor sammenrullbar matte fra en av babyutstyrsbutikkene denne gangen.

tenkte også og skaffe meg en slik,men vet jo ikke hvilken man skal kjøpe,derfor spør jeg her!!

Jeg kjøpte billige treningsmatter på Jula, 4 stk til 149 kr :-)
Helt topp, mini får grep og begynnte å krabbe i rekordfart.

Hadde den puslematten fra Nille sist men syntes den var litt glatt på toppen, lillegull gled mer enn han fikk grep. Tenker jeg kjøper en sånn bred tykk yogamatte denne gangen. Er vel noen som er 1 m brede tror jeg. Ser ut som de er ganske like de en får på babyutstyrsbutikkene så ser vel bare etter beste tilbudet ;-)

Back
Topp