lekematte til baby

junepus

Glad i forumet
hvor får jeg tak i sånn lekematte som skal ligge på gulvet, dere vet?
jeg har en yogamatte nå, men skulle gjerne hatt en som var tykkere og litt mer firkantig[:)]

Vi har en vanlig treningsmatte - den er firkantet, men ikke kvadratisk. Hadde vært kjekt det...

Må bare passe på at den ikke inneholder.............. (hmmm ett eller annet stoff....hehe)

ORIGINAL: CaKa*

Jeg har sånn med tall på, kjøpt på nille til under 200 kr.

Den har vi og, kjempefin!

Vi bruker bare en gammel teppepose som jeg hadde når jeg var liten. Den legger jeg enkel, dobbel eller firdobbel, alt ettersom hvos stor jeg ønsker at den skal være. Nede hos bestemor har vi ei sommerdyne som hun har sydd sammen dobbelt, og så legger hun den i et barnedynetrekk - fungerer kjempefint!!

Den har jeg oxo

ORIGINAL: Nnem

Den har jeg oxo

bilde?

Sånn har jeg også!! Den kostet 169kr og er helt genial!!

ORIGINAL: *Lindus**

Vi har en vanlig treningsmatte - den er firkantet, men ikke kvadratisk. Hadde vært kjekt det...

Må bare passe på at den ikke inneholder.............. (hmmm ett eller annet stoff....hehe)

hehe[:)]
flafalaffer eller noen sånt tror jeg d het

ORIGINAL: Nnem

Den har jeg oxo

me 2

ORIGINAL: junepus

ORIGINAL: *Lindus**

hehe[:)]
flafalaffer eller noen sånt tror jeg d het

Ja det heter noe sånt :)
Jeg kjøpte på BabyComfort. Comfy Pro Comfort & Care Airmat heter den. Kan kjøpes i 1*1 meter eller 1*1,8meter. Vi kjøpte den største slik at han har litt plass å rulle seg på etter hvert.

ORIGINAL: Lucas mamma*

har sånn men tall på å kjøpt den på biltema t 69.90 :)

Den kjøpte vi også, men syns overflaten var så glatt og da sklei bare lillemann når han lå på magen og prøvde å støtte seg opp.

Vi har en matte som ikke inneholder sånn farlig stoff. Den er ganske stor, avlang. Betalte 800,- på sportsbutikk! Dyrt men den er veldig god og tykk!

Back
Topp