Lekematte/puslespill?

Tvilling82

Glad i forumet
Noen spm om disse tykke lekemattene som er som et puslespill

*Hvor store er de?
*Hvor får man kjøpt de?
*Hvor mye koster de?

Håper noen av dere kan hjelpe

Jeg har sett sånn puslespill-matte på Nille,koster vel 149,- tror jeg.MEN - har hørt at de ikke er bra for småbarn,fordi de mattene inneholder ftalater - og det er ikke bra![8|]

Ok. Noen andre forslag da? På fhv stor lekematte som ikke koster altfor mye?

Jeg har kjøpt et slikt bilteppe på bohus som vi bruker til lekematte.

Vi har Nille teppe med teppe over. Så har vi treningsmatte uten ftlaler (eller hvordan det skrives) fra babybutikk. Den var dyr - 650kr - men verd hvert øre. Brukes masse og flyttes fra rom til rom og ut på altanen. Motorikken hennes har blitt mye bedre etter vi fikk den i hus. Leketeppet fra Nille er veldig artig når de blir eldre. Kan pusle kuber og hus og teppe og alt mulig, men det er veldig vanskelig å flytte uten å ta det fra hverandre og sette det sammen igjen...

[:)]10 biter.. jeg kjøpte mitt på nille.. 149,- kostet det, jeg er storfornøyd og det er prinsessa også[;)]matten er litt tykkere enn sånn yoga matte eller hva det er[:)]eller omtrent samme..[:)]

Hos oss og hjalp det veldig på motorikken til Sindre da vi fikk låne matte hos helsesøster!
Er vel verdt pengene å investere i en sånn ordentlig matte.. De kan brukes til treningsmatter
til voksne og de.. [:D]

Må jo si at vi og kjøpte også sånn puslematte på nille.. Kjempegrei den.. [:)]

Back
Topp