Lekekjøkkenet er ferdig *link*

*LillMi*

Gift med forumet
Da er lekekroken til LillePrinsen min ganske ferdig. Har malt kjøkkenet fra europris.
http://lillmi-interior.blogspot.com/2011/04/lilleprinsen-sitt-kjkken.html

legger inn et bilde også jeg

Kjempefint! La meg til som følger av bloggen din :) Hvilken maling har du brukt på kjøkkenet? Og et lite spørsmål til, er bordet fra Ikea?

ORIGINAL: Bellsi

Kjempefint! La meg til som følger av bloggen din :) Hvilken maling har du brukt på kjøkkenet? Og et lite spørsmål til, er bordet fra Ikea?

Åh, så koselig!![:D]
Jeg brukte hvitmaling, tror den er kjøpt på biltema eller noe faktisk, også jotun sens gustaviansblå.
Ja, bordet er fra ikea[:)]

Så koselig og fint det var.

Tenker jeg kjøpet et slikt til mi snuppa og maler det[:)] Takk for titten[:)]

ORIGINAL: *LillMi*

Jeg brukte hvitmaling, tror den er kjøpt på biltema eller noe faktisk, også jotun sens gustaviansblå.

Så det går fint med Sens maling altså - hmm, da blir det kanskje et prosjekt i permisjonstiden min da, før babyen kommer... ;) Takk for svar [:)]

Wow, det var utrolig lekkert!!!!

ORIGINAL: LilleLavendel

nydelig! hvor fant du den hylla/knaggerekka over der?:)

Den er kjøpt på Skeidar, men har byttet ut knottene som var på. Også har den 3 skuffer, men jeg har tatt bort en.[:)]

ORIGINAL: DenicaD

det ble veldig flott!

hvor mye maling har du brukt ca?

På det hvite malte jeg 4 ganger tror jeg... Så lønner seg å ha en maling som tørker fort[;)][:D] Der det er blått tror jeg det holdt me tre eller to strøk.

ORIGINAL: *LillMi*

Så det går fint med Sens maling altså - hmm, da blir det kanskje et prosjekt i permisjonstiden min da, før babyen kommer... ;) Takk for svar [:)]

Kjekt å ha noen sånne prosjekter når man har permisjon[:)] Syns sensmalinga er helt super jeg, så kjør på![:D]

Nydelig

så fiiint !!!

Helt fantastisk fint... Bassen min må også få et kjøkken... [:D]

så flott ...du e flinke[:D]

Utrolig fint, sånn vil barna mine ha og [;)]

nydelig kjøkken!!
Tror jammen jeg også skal kjøpe et sånt og male til lillegutt [;)]

fint! Syns blåfargen var nydelig, og jeg som egentlig ikke liker blå. 

Back
Topp