lekekjøkken

lumina

Gift med forumet
Fikk en ide takket være en venninne: Småens julegave kan være lekekjøkken [:)][:)]

men... han er gutt [8|]

"Kan" gutter leke med lekekjøkken, eller er det en sånn innebygget mekanisme som gjør at de ikke er spesielt interesserte??? [8D] Han vil f.eks bare leke med biler og sånt, dukker er ikke stas (enda jeg har gitt han både biler og dukker)..

han blir forresten å være 20 mnd i jula..

Ja det kan de,Tjalve storkoser seg med sitt[:D]

Klart han kan!!!![:)]
Jeg har flere venniner med gutter som har kjøkken....(de skal jo tross alt bli bra kjærester/menn som kan diske opp med en 3 retters til dama si[:D])
Angelica fikk kjøkken for ca 1 mnd siden,så jeg vil ikke si at han er for liten heller[:)]

Snuppa fikk lekekjøkken til jul i fjor, da var hun 15-16 mnd, så han er ikke for liten nei. Guttevennen hennes fikk samme kjøkkenet (de er like gamle) og han leker faktisk mer med sitt enn snuppa mi bruker sitt. Synes absolutt han burde få lekekjøkken, må tidlig krøkes om han skal bli flink på kjøkkenet vet du[8D][:D]

E favoritt leken her i huset[:)]

Lekekjøkken er moro for alle sammen :D
Mest for mor,i dette tilfellet..haha :P

Du vet hva jeg mener. . . [:)]

ORIGINAL: Anlise

ja, siden du e venninna [:D]

blir vel lekekjøkken da [:)] Han har jo allerede sin egen mopp [8|]

haha, Kine..[:D] du har vel rett..[:D] har du også lekekjøkken eller?? [8D][8D]

ORIGINAL: lumina og Erik

Da må vi bare "Jakte" på det fineste lekekjøkkenet

Snuppa vår på 2 år har i alle fall MYE glede av sitt[:)]

En av de beste lekene hun har.

Lekekjøkkenet er favoritten til snuppa.[:)] I tillegg gøy for både mor og barn..[:D]

ORIGINAL: lumina og Erik

Haah nei,men jeg tenkte seriøst på å kjøpe til han til jul nå,haha ...
Syns det er kjempe moro med sånt jeg,helst om det er en sånn svær deluxe utgave med juksemat og jukseting osv...
OOOO...det beste hadde vert et lekekjøleskap med MYE juksemat..Det er jo det morsomste å leke med...
Husker da jeg hadde barbie før,og sånn barbie hus med pittesmå glass,tallerkener osv...og møbler...det var DRIIIIT gøy..

Hmmm..oi....babler visst i vei her nå..hahaha..

[:D]Dette kjøkkenet fikk min sønn i julegave da han var 1,5  år gammel. Han har bildilla ,og er en liten "mann" ,men å lage mat - det er GØY! Jeg har hatt det ute i sommer ,og de flotteste retter har blitt kreert med søle ,og gress + blader...

Unnskyld meg med de beste kokkene er vel gutter og når ble kjøkken feminint??? Hva er en støvsuger da?? Klar gutta skal ha kjøkken.. De har ikke vondt av å få en dukke og vogn også så kan de leke pappa. Jenter kan få lekebilder for de skal jo lære å kjøre en gang de også hehe

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Sønnen til ei venninne av meg ha sånnt kjøkken, han bruker det litt kombinert, litt kjøkken og litt garasje [:D]

Freja fikk samme kjøkken her om dagen, er en hit her i allefall...

Her er det hun fikk:

Åååååååå ser jeg lekemat der ???
ÅÅÅ JEG VIL LEKE MED HENNE !!
Det kjøkkenet var jo bare rått..
hahahha..
*kjøpe ett til seg selv*

ORIGINAL: ¤Kine¤

Sønnen til ei venninne av meg ha sånnt kjøkken, han bruker det litt kombinert, litt kjøkken og litt garasje [:D]

Freja fikk samme kjøkken her om dagen, er en hit her i allefall...

Her er det hun fikk:

Åååååååå ser jeg lekemat der ???
ÅÅÅ JEG VIL LEKE MED HENNE !!
Det kjøkkenet var jo bare rått..
hahahha..
*kjøpe ett til seg selv*

Jepp, det fulgte med pølser, speilegg, muffins og noen andre kaker (?) Pluss masse esker med frokostblandinger og melk osv.... Er OBHNordica [:D]
Tallerkener, bestikk, øse, kniv.......
Syns man fikk mye plastikk for 250,- (tilbud på Glasmagasinet i Oslo nå)
Dessuten så er det lys på kokeplatene, gassbluss må vite, og platene lager koke og stekelyd....[8D]

Genialt

SE RI ØØST ???
ÅÅÅÅÅ jeg vil ha sånn..
Fader at jeg skal bo på en sånn liten drittplass..

(er det ikke godt når man får barn og man kan skylle på dem når man skal kjøpe seg barnslige saker..?)

Nicholas har, bruker det aldri.

Back
Topp