Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tjukkaaa
gaaaaad! var ikke du og fulgte med når jeg anstrengte meg skikkelig forå vise bilder avvårt kjøkken sist?[>:][>:][>:][>:][8D]
kostet 900 noe - i toysrus -skikkelig trekjøkken som finnes ikke på nettsiden. Genialt![:D] ta deg turen innom sandvika - den er lyserosa og grønn i sånn pastelfarger[:)]

gaaaaad! var ikke du og fulgte med når jeg anstrengte meg skikkelig forå vise bilder avvårt kjøkken sist?[>:][>:][>:][>:][8D]
kostet 900 noe - i toysrus -skikkelig trekjøkken som finnes ikke på nettsiden. Genialt![:D] ta deg turen innom sandvika - den er lyserosa og grønn i sånn pastelfarger[:)]
ORIGINAL: schnuppaluppa
Det er fint det fra toys...vil ha!!!
Har dessverre ett jalla plastikk greie fra obs, har den også på toys. Gidder ikke å legge ut bilde engang...[:'(] Mamma kjøpte i bursdagsgave uten at jeg var med...[>:]
ORIGINAL: KathMor
ORIGINAL: schnuppaluppa
Det er fint det fra toys...vil ha!!!
Har dessverre ett jalla plastikk greie fra obs, har den også på toys. Gidder ikke å legge ut bilde engang...[:'(] Mamma kjøpte i bursdagsgave uten at jeg var med...[>:]
Ååhh nå ble jeg enda mere nysgjerrig[8D] Da skal jeg prøve å komme meg på ToysRus med bil, hørtes ut som et fint kjøkken og ikke så gæli i prisen!
Tjukka?? Følger det med litt små ting og tang da??
ORIGINAL: KathMor
Dette??
Ja - så bildene nå! Flott kjøkken!! Men spørs om jeg har plass til det gitt... Må stå i stua eter hvert også.. hmmmmm Men så fint!!
Også tenkt på det fra ikea, men er ikke så "fresht" som de andre, litt kjedleig i fargen
dette går faktisk på to hjul vettu[8D] så om du løfter opp èn ende sårulles det hvor enn du vil ha det[8D]
det er forresten det samme kjøkkenet - bare billigere på tøys r us[:)]
ORIGINAL: tingeling1
det er forresten det samme kjøkkenet - bare billigere på tøys r us[:)]
Er det en ny kjede eller? [8D] Mye tøys og tull der? [:D]