Lekekjøkken!

KathMor

Forumet er livet
Sikkert vært spurt om detta før, men hva slags kjøkken har dere?
Og hvor er det kjøpt og hvor mye kosta det? Legg gjerne ved bilde [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Vi har, men hun er ikke interessert i det..... Har helt vanlig sort og grått.....

gaaaaad! var ikke du og fulgte med når jeg anstrengte meg skikkelig forå vise bilder avvårt kjøkken sist?[>:][>:][>:][>:][8D]

kostet 900 noe - i toysrus -skikkelig trekjøkken som finnes ikke på nettsiden. Genialt![:D] ta deg turen innom sandvika - den er lyserosa og grønn i sånn pastelfarger[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

gaaaaad! var ikke du og fulgte med når jeg anstrengte meg skikkelig forå vise bilder avvårt kjøkken sist?[>:][>:][>:][>:][8D]

kostet 900 noe - i toysrus -skikkelig trekjøkken som finnes ikke på nettsiden. Genialt![:D] ta deg turen innom sandvika - den er lyserosa og grønn i sånn pastelfarger[:)]

Ohhhh - hørtes knall ut!! [:D] Ta bilde av det dere har!! [:D] Noe dritt å ikke ha bil, lure med venninne ...

Tenkte på dette, vakke så gale pris...

Det er fint det fra toys...vil ha!!!

Har dessverre ett jalla plastikk greie fra obs, har den også på toys. Gidder ikke å legge ut bilde engang...[:'(] Mamma kjøpte i bursdagsgave uten at jeg var med...[>:]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Har dessverre ett jalla plastikk greie fra obs, har den også på toys. Gidder ikke å legge ut bilde engang...[:'(] Mamma kjøpte i bursdagsgave uten at jeg var med...[>:]

Ååhh nå ble jeg enda mere nysgjerrig[8D] Da skal jeg prøve å komme meg på ToysRus med bil, hørtes ut som et fint kjøkken og ikke så gæli i prisen!

Tjukka?? Følger det med litt små ting og tang da??

*Borte* Fikk ikke opp alle bildene.. [>:][X(]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: schnuppaluppa

Ååhh nå ble jeg enda mere nysgjerrig[8D] Da skal jeg prøve å komme meg på ToysRus med bil, hørtes ut som et fint kjøkken og ikke så gæli i prisen!

Tjukka?? Følger det med litt små ting og tang da??

Nei det følger ikke så mye med... hun fikk mye sånn kjeler og diverse fra tanter og onkler til bursdag (fordi morkrevde det[8D])

Men det er altså en vask med oppvaskmaskin på den ene siden og en kritt tabell ovenfor vasken, på andre side er ovn, "stove" og mikrobølgeovn[8D]

*går og leter etter bildene*

ååå kor e det kjøpt??[:)][:)]

Vi var på besøk på fredag og skal nå kjøpe kjøkkenet fra ikea!!![:D]
Anna digga det! Så det får hun til jul..[;)]

ORIGINAL: Tryll

ååå kor e det kjøpt??[:)][:)]

Toys r us i sandvika[:)] den finnes ikke noensteder på nett - og er dårlig utstilt i toys r us - var ren flaks at jeg fant det[8D]

Dette??

Ja - så bildene nå! Flott kjøkken!! Men spørs om jeg har plass til det gitt... Må stå i stua eter hvert også.. hmmmmm Men så fint!!

Også tenkt på det fra ikea, men er ikke så "fresht" som de andre, litt kjedleig i fargen

dette går faktisk på to hjul vettu[8D] så om du løfter opp èn ende sårulles det hvor enn du vil ha det[8D]

ORIGINAL: KathMor

Dette??

Ja - så bildene nå! Flott kjøkken!! Men spørs om jeg har plass til det gitt... Må stå i stua eter hvert også.. hmmmmm Men så fint!!

Også tenkt på det fra ikea, men er ikke så "fresht" som de andre, litt kjedleig i fargen

Hvor fant du det bildet, Kathmor???

dette går faktisk på to hjul vettu[8D] så om du løfter opp èn ende sårulles det hvor enn du vil ha det[8D]

Sååå fancy!! [8D][:D] Fin!

Og James vil ikke kjøpe det til henne, synes det er kjedelig [>:] Virker NULL intresert.... irriterende stykke mannfolk i kveld assa... Møkkamann... "Kitchens dont make me exited, I´m a boy"... dust, er jo ikke han som skal bli gira, men Emma!!![:@]

Finner det ikke igjen[&:] Googla lekekjøkken i tre, så kom det opp mange forum sider (+ at gammalt fra oss haha[8D]), og på en side der er det ei som har lagt ut dette bildet [:)]

det er forresten det samme kjøkkenet - bare billigere på tøys r us[:)]

Er det en ny kjede eller? [8D] Mye tøys og tull der? [:D]

ORIGINAL: tingeling1

det er forresten det samme kjøkkenet - bare billigere på tøys r us[:)]

Er det en ny kjede eller? [8D] Mye tøys og tull der? [:D]

Tok meg litt tid å ta den hahaha - ler høyt her heheheh!

Har du ikke hørt om den altså? Tull og tøys?[:D][:D][:D] hahah!

Back
Topp