Lekekjøkken/komfyr

Sprettmusa

Glad i forumet
Lillesnupp skal få et lekekjøkken/komfyr i 2-årsgave.

Må være i tre, da jeg ser for meg at lekene bare vil ramle av ved litt skubbing om jeg kjøper det i plast..

Men hva ville dere valgt mellom de på bildene under? De var ikke så dyre, og så ønsker jeg et med farger.

Har dere flere forslag? Legg gjerne ved link eller bilde og del litt erfaringer.
Vil ha et som varer i noen år..[:)]

likte begge jeg da
men tror kanjse jeg ahdde gått for nr 2 for det virker litt høyere en nr1

Ville valgt nr 2, på grunn av høyda [:)] Veldig fine begge to da [:)]

Jeg likte best det til høyre av disse to du la ut bilde av.

Jeg kjøpte til guttene for noen år siden på nett via http://www.riktigeleker.no/
Det var et enkelt brunt vi kjøpte. De har ikke det lengre nå på den nettbutikken, men det var skikkelig solid. Kostet 1400,- og jeg syns det har vært verdt pengene.

Man får jo billige og i plast, men dette blir jo et møbel og ryddes jo ikke bort så jeg er enig i at det bør være litt fint egentlig + at jeg syns det er en fordel at det IKKE har lyd. Har noen venner som hadde et i plast og lyden ble slått på hele tiden og durte og gikk. Den stoppet ikke før noen gjorde det og det gjorde ikke ungene. Sånne leker syns jeg er slitsomme..hehe

Dette syns jeg også er veldig fint, men koster litt da...

Likte godt det til venstre, jeg... [:D]
Men selv har jeg bare kjøpt en brio-komfyr.
Gjør nytta si, og er billig.

ORIGINAL: Mikke

Jeg kjøpte til guttene for noen år siden på nett via http://www.riktigeleker.no/
Det var et enkelt brunt vi kjøpte. De har ikke det lengre nå på den nettbutikken, men det var skikkelig solid. Kostet 1400,- og jeg syns det har vært verdt pengene.

Man får jo billige og i plast, men dette blir jo et møbel og ryddes jo ikke bort så jeg er enig i at det bør være litt fint egentlig + at jeg syns det er en fordel at det IKKE har lyd. Har noen venner som hadde et i plast og lyden ble slått på hele tiden og durte og gikk. Den stoppet ikke før noen gjorde det og det gjorde ikke ungene. Sånne leker syns jeg er slitsomme..hehe

Alma har dette, og jeg er superfornøyd! [:)]

Men av dem du la ut så likte jeg best det til høyre? Hvor har du funnet disse? Har ei venninne som leiter etter lignende! [:)]

ORIGINAL: Almasmamma

ORIGINAL: Mikke

Alma har dette, og jeg er superfornøyd! [:)]

Men av dem du la ut så likte jeg best det til høyre? Hvor har du funnet disse? Har ei venninne som leiter etter lignende! [:)]

*sukk* ja det var jo bare rå lekkert, men ville dessverre blitt altfor høyt inne på barnerommet hennes.

aimste
: Skjønner godt at lille Ronja er kjempeglad i det![:)] ..men dessverre for oss blir det samme problemet som over. Det ville blitt for høyt inne på barnerommet.

Veggene inne på barnerommet:
1.vegg: mange vegghyller plassert i forskjellige høyder
2.vegg: sengen + klesskap
3.vegg: tallerkenhylle + stor skyvedør
4.vegg: stort vindu

..så komyren/lekekjøkkenet kan liksom ikke være så veldig høyt[&:]

Komfyren til venstre fant jeg inne på mitt rom til 699,-
http://www.mittrom.no/comersus/store/comersus_listItems.asp?idCategory=96

Komfyren til høyre fant jeg inne på løvebarna til 649,-
http://www.loevebarna.no/index.php?nr=90&case=4&id=817&idkategori=360&kat_name=LEKER&prod_name=Lekekomfyr i tre&startrow=

denne har vi.... [:)]

men jeg ville valgt nr 2 av di 2 bildene du la ut....[:)]

ORIGINAL: sandnes86

Guri så søtt *smeelt*
Ser at det er samme kjøkkenet som Almasmamma har til Alma[:)]

Ååå, om bare lillesnupp hadde hatt et større barnerom.. *sukk*

ORIGINAL: Sprettmusa

ORIGINAL: sandnes86

Guri så søtt *smeelt*
Ser at det er samme kjøkkenet som Almasmamma har til Alma[:)]

Ååå, om bare lillesnupp hadde hatt et større barnerom.. *sukk*

takk[:)]

ja såg det var samme kjøkkenet... her står det i stua da.. men men...

er ingen måte du kan snu litt på ting osv så gjør at hun kan ha større?
nå vet ikke jeg hvordan rommet er da...

vi har det samme som det første bildet, og angret sinnsykt.. det er alt for lite. 2åringen må sitte på gulvet å leke med det for det er så lavt... [:-]

Back
Topp