Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er så søte!Vi har en fra 3 sprouts som jeg synes er veldig fin
Vis vedlegget 202556
Pinnsvinet er med stive kanter, som en eske.
Vis vedlegget 202557
Ekornet er større og mykere, den bruker vi som skittentøyskurv til henne
Vis vedlegget 202558
Elefanten skal jeg kjøpe når jeg bare finner ut hvor de har den, den er litt større enn pinnsvinet og med lokk oppå
Har masse fra 3 sprouts, både til vogn og til stelleplassen og til barnerommet, synes de har så mye kult
Takk ❤ de der er kjempefine! Den med lokk så jo genial utVi har en fra 3 sprouts som jeg synes er veldig fin
Vis vedlegget 202556
Vis vedlegget 202557
Vis vedlegget 202558
Elefanten skal jeg kjøpe når jeg bare finner ut hvor de har den, den er litt større enn pinnsvinet og med lokk oppå
Har masse fra 3 sprouts, både til vogn og til stelleplassen og til barnerommet, synes de har så mye kult
Cphdeluxe og mimmis har iallefall Elsk på 3 sprouts ❤Vi har en fra 3 sprouts som jeg synes er veldig fin
Vis vedlegget 202556
Vis vedlegget 202557
Vis vedlegget 202558
Åh ja!! De er fine!*Innom og sniker* Vi har byholma kiste fra ikea på stua. Kjempefin og veldig praktisk
Superlekre!Vi har en fra 3 sprouts som jeg synes er veldig fin
Vis vedlegget 202556
Vis vedlegget 202557
Vis vedlegget 202558
Syns det jeg også Veldig fornøyd!Den var fin
Hvor har du kjøpt de?Syns det jeg også Veldig fornøyd!
Jeg kjøpte min på minikids.no i desember (1.400kr). Men fant den ikke da jeg skulle legge inn link istad (ble derfor lekmer.no).Hvor har du kjøpt de?
Jeg kjøpte min på minikids.no i desember (1.400kr). Men fant den ikke da jeg skulle legge inn link istad (ble derfor lekmer.no).
Kunne kjøpt andre til en langt lavere pris selv, men siden jeg har kjøpt rimelig innredning, syns jeg at jeg kunne spandere på noen fine boks. Enkle å rengjøre (i tilfelle søl), mye plass, veldig solide.WHAAAAT, det er jo helt sykt! Sorry altså! Her sitter jeg med mine fra Clas O til 69,-
Skjønner det godt! De var superfine!Kunne kjøpt andre til en langt lavere pris selv, men siden jeg har kjøpt rimelig innredning, syns jeg at jeg kunne spandere på noen fine boks. Enkle å rengjøre (i tilfelle søl), mye plass, veldig solide.
Finnes rimeligere alternativ også, men det er disse kassene jeg har
Kommer bare inn på "populære ting" når jeg trykker!