Lekekasse

• Trådstarter Trådstarter Io
  • Opprettet Opprettet

Io

Elsker forumet
Lillebror "ønsker seg" lekekasse til jul.

Hvilken lekekasse har dine barn?

En blå med grønt lokk fra Europris ;)

Har flere i forskjellige farger fra ikea :) med hjul...

Mange.

en hver med ansikt og hjul fra jysk, hennes rosa hans blå om jeg husker rett. Det er hhv lego og duplo i disse. Hun har egentlig vokst fra dupolen da, muligens en omorganisering på tide.

De har helt vanlige plastoppbevaringskasser fra obs/clasohlson/biltema/ikea/andre steder også med playmo og med tog og et par bare med leker, i tillegg til at det er sånne fargede plastsluffer i en del av hullene i to expedit-bokhyller fra ikea (2*8 hull i hver, men ikke sånne bokser i helt alle)

Rice har fine lekekasser :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har ulike som passer i Expedit/Kallax siden begge har slik hylle på rommene sine.

Har ikea oppbevaringshylle med bokser.
Men stort sett havner nesten alt midt på gulvet :P

Vi har noen med hjul med bilder av Ole Brum. Tror de er fra Obs! Stor og fine:)

IKEA sine med hjul:) enkel og frakte rundt, og koster bare en snau 50-lapp om jeg ikke husker feil. Ble brukt som "gåvogn" her i huset. Også bekker de ikke. Men hvis man skal gå for litt finere, så har jeg sett mye fint på kids concept:)

Barnerommet: Blå plastkasser med grønne lokk fra Jysk, og expedit-kasser fra Ikea. En mer dekorativ trekasse fra Pumkin nede i stua. :)

Har en hjemmelaget lekekasse med navnet hennes på, i tillegg til noen plastasser og lignende :)

Back
Topp