Lekekasse

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Stua mi flyter over med leker! Noen som vet om en fin lekekasse som kan passe i stua? Helst ikke over 500 kr og gjerne med hjul.

Stua mi flyter over med leker! Noen som vet om en fin lekekasse som kan passe i stua? Helst ikke over 500 kr og gjerne med hjul.

På IKEA har dei nokon tøy kister som er veldig fine :) Kostar 149kr trur eg :)

Jeg har fine stripete kurver fra House Doctor. :) Har håndtak, bare å dra rundt.

Bruker slike kurver som settes i hylle på rommet hennes, men som nå står i stuene. 2 store og 2 små. Her er de små
ImageUploadedByBV Forum1412793904.201095.jpg

Jeg er allergisk mot plastkasser - det er så institusjon for meg. Jobber i bhg og der har vi det.

Sent from my iPhone using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1412796954.769474.jpg
Ligger noen tegninger i boksene ser jeg :p

Vi bruker en puff med oppbevaring i, fra ikea. Tror den kostet under 100kr.

Her har vi ikke så veldig masse leker, det hun har får plass oppi denne hekla kurven. Hver kveld avslutter vi med å rydde lekene oppi kurven før vi steller for natten :) håper hun har arvet rydde-genet til mora si :DImageUploadedByBV Forum1412869107.288174.jpg

Her har vi ikke så veldig masse leker, det hun har får plass oppi denne hekla kurven. Hver kveld avslutter vi med å rydde lekene oppi kurven før vi steller for natten :) håper hun har arvet rydde-genet til mora si :DVis vedlegget 82249
Haha, her ligger alt å flyter. Jeg mangler det ryddegenet.
Gidder ikke kjøpe noe lekekasse før hun blir større, jeg lever godt med leker på gulvet enn så lenge;)

Vi bruker en stor kiste i stua.. Ellers syntes jeg oppbevaringshusene fra rice er kule:)

Vi har en skinn kiste, aner ikke hvor mye den koster siden vi fikk dwn

Back
Topp