Lekehytte

Renate Røverdatter

Glad i forumet
Eller lekestue, lekehus eller hva dere kaller det:)
Har dere det? Og vil dere dele bilder?

Vi har, men har ikke rukket å pusse det opp enda. Ligger bilder i nyeste innlegg i bloggen min;)

*LillMi* skrev:
Vi har, men har ikke rukket å pusse det opp enda. Ligger bilder i nyeste innlegg i bloggen min;)

Så flotte bilder:)
Og kjenner jeg deg rett, så kommer det til å blir lekkert::)

Vi har lekehytte ja. Men den er ikke blitt brukt enda. Planen er å pusse den opp nå i sommer, har en god del planer for hytta. Skal sette opp veggpanel på veggene, legge gulv, og møblere inni :) Planen er også å lage en liten terrasse på utsiden, med blomsterkasser. Men får se hvor langt vi kommer i år. 

Har desverre ikke bilder. Hytta ser ikke så fin ut akkurat nå, den har blitt brukt til oppbevaring av materialer og redskaper. Men skal legge ut bilder så fort vi er ferdige! ;)

vi har en rosa lekehytte utenfor  som var furu inni så i disse dager har jeg malt den 3 strøk med hvitmaling ,har også malt gulvet hvitt men tror jeg heller skal legge til bake gulvbelegget som låg der fra før,jeg  fant noen gamle nattbor skuffer som tilhørte en gammel seng og lakke dem sølv så skal lage steikeovn av dem , har ikke lyst å legge så mye penger på leke hytta så skal kunn finne gammelt å lakke,male om gammalt...skal vise bilder når jeg er ferdig
http://i55.tinypic.com/1672nth.jpg

Back
Topp