Lekehus/dukkehus

Ole Brumm

Forumet er livet
Noen som vet om noen fine til salgs noe sted?
Vil ikke ha sånt plastikkhus i forskjellige skrikende farger, er det plastikk må det være "naturtro" farger, dvs brunt eller noe. Noen som vet hvor dette fåes kjøpt? og hva det koster ca?
Vil helst ha et ordentlig lite søtt hus da, men det må man vel bygge selv?..

Til å ha ute altså[;)]

Hva med dette da? [8D]

Jo, det var ikke så værst.. Tar gjerne en sånn i en større størrelse også jeg!

ORIGINAL: BambinoLukas

Hva med dette da? [8D]

Oiiiiii det var knallfint [:D] Jeg vil ha, jeg vil ha, for jeg ropte først HURRAAAAAAA [:D][:D][:D][:D]

Ja jeg vil også ha sånn! Både i stort og lite [8D][:D]

Men jeg tror Maxbo og Byggmakker har sånne ferdige. De blir jo kjempefine hvis man maler de og stæsjer de opp med litt blomsterkasser og gardiner og sånt... (Oj, der ga jeg meg selv en ide') [:D][:D][:D]

Men de jeg har sett på de stedene er så store synes jeg.. vi har jo endelig fått hage, men den er ikke så stor så den kan ikke ta så mye plass..
noen som har sånne fine plasthus eller? bilde?

ORIGINAL: Ole Brumm

ORIGINAL: BambinoLukas

Fant denne linken:

http://oslopuls.aftenposten.no/aktivitet_friluft/article8503.ece

Er jo også en ide' [;)]

Det var jo kjempesmart. Men er ikke Sogn lagt ned.. eller er jeg helt på  bærtur? Så artikkelen var fra 2006.

Jeg vet ikke om Sogn er lagt ned. Men det går an å høre med andre skoler som har tømrerfag e.l. [:)]

Plantasjen har også lekehus - helt vanlig i laftet tre. I kataolgen dems som man kan se på plantasjen.no så har de en pris på kr.5990,-.

Beskrivelse:
[font=newsgothic-bold][font=newsgothic-bold]

Lekestue i laftet tre (2,9 m[font=newsgothic-bold]56[font=newsgothic-bold][font=newsgothic-bold])
Lekestue i laftet tre. Bygges enkelt opp med lafteprinsippet. 19 mm tykkelse på
treverk av gran. Leveres komplett m/terrasse, vindu, dør, gulv, underlagspapp
og spiker.
Mål: 170x170 cm + 70 cm terrasse
Mønehøyde: 173 cm
Byggesettet veier 250 kg og har målene 260x35x120 cm.

Back
Topp