Lekegrind

Trulte74

Forumet er livet
Noen som bruker det?

Sambo er som sagt hjemme på dagtid og han har det visst litt strevsomt med en meget aktiv Mina. Nå har hun fått skikkelig fart rundt og han tør knapt gå på do[:D]
Vurderer om vi skal få oss en lekegrind så han får gjort sitt fornødne i løpet av dagen....

Vi har fått en - skal begynne å bruke den i nye leiligheten, var planen[8|]

Vi har ei gammel reiseseng som lekegrind nå, men har planer om å kjøpe ei skikkelig da. Veldig greitt å bare putte han oppi der, selv om han ikke er så veldig mobil enda!

Hehe.. stakkars samboeren din må jo få gå på do!![:D]

Men er kanskje lurt å sjekke om hun vil være i lekegrind før dere kjøper..
Har hørt at det er mange som nekter å være der, viss de ikke har blitt tilvent ganske tidlig..[&:]

Har tatt opp mi no før da bei så galt at e mått bynn å leit etter han i flækkan[8|]Han syns da e greit å vær oppi dær om da e vææældi mange interessante leka dær[:D][;)]+at den står framfør tven så han har tidsførdriv når han vil[;)]

ORIGINAL: Ylva

Har tatt opp mi no før da bei så galt at e mått bynn å leit etter han i flækkan[8|]Han syns da e greit å vær oppi dær om da e vææældi mange interessante leka dær[:D][;)]+at den står framfør tven så han har tidsførdriv når han vil[;)]

Du har en TV-slave du også[:D]
Her er reklame det mest intressante...

ORIGINAL: buster

Vi har ei gammel reiseseng som lekegrind nå, men har planer om å kjøpe ei skikkelig da. Veldig greitt å bare putte han oppi der, selv om han ikke er så veldig mobil enda!

Hehe.. stakkars samboeren din må jo få gå på do!![:D]

Men er kanskje lurt å sjekke om hun vil være i lekegrind før dere kjøper..
Har hørt at det er mange som nekter å være der, viss de ikke har blitt tilvent ganske tidlig..[&:]

Ja du har nok rett i at får de smaken på å være rundt å utforske er det vel neppe lett å få dem til å godta "fengselslivet"[8D]

Har sendt ut meldinger til familie og venner om det er noen som har en gammel lekegrind stående. Så får vi sjekka om hun kan godta noe slikt uten at det koster all verden[;)]

Ja vi har lekegrind men det hjelper ikke så mye. For hun hyler stort sett når hun blir plassert der...

Bruker reisesenga som lekegrind, hun liker å være oppi der i kortere perioder..
Veldig greit når jeg skal dusje på morningen..

Vi har hatt lekegrind siden før han ble født... [;)] og har ligget i den siden han så smått begynte å leke. Lå i den med en slik giraff-uro over. Og nå kan han sitte leeeeenge i den og leke, og se på TV! Er glad vi begynte med den tidlig....

Har ikke, og har aldri hatt.....men savner det av og til ja![;)]

ORIGINAL: Chill24

Har ikke, og har aldri hatt.....men savner det av og til ja![;)]

Jeg kan ikke si meg mer enig !!!!

ORIGINAL: millba

Bruker reisesenga som lekegrind, hun liker å være oppi der i kortere perioder..
Veldig greit når jeg skal dusje på morningen..

Akkurat det samme gjorde jeg med Natalie da hun var liten!
Men Eivind har fått fri tilgang til gulvet foreløbig [8D] [:D]

Vi bruker reisesenga som lekegrind...
Er ikke så veldig populært,men veldig greit for mamma'n å ha en plass å ha minste når det er et lite do besøk eller for å hente klesvask...
Men her hos oss er den ikke så mye brukt så det ville vært bedre med en ordenlitg lekegrind...

Back
Topp