Lekegrind

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Erfaringer? Hvilken anbefaler dere?
 
Hadde ikke behovet med førstemann. Han hørte stortsett på oss når vi sa at han ikke skulle gjøre noe (krabbe/gå nære peisen når det var fyr i den, eller åpne skap fulle av glass og servicedeler f eks) Men vi hadde grind på trappa da!
 
Vi trengte heller ikke med første så blir nok ikke å kjøpe denne gangen heller. Men hadde i trappa både oppe og nede da han alltid skulle opp trappa
 
Sniker.

Vi kjøpte lekegrind når hun ble mobil og det er vi SÅ glade for! Det er jammen mye å passe på når de begynner å krype, krabbe og reise seg. Bruker den når jeg lager mat, skal stelle meg/gå på do, spise o.l. Gull verdt! :) Hadde vi f. eks hatt hund hadde jeg nok kjøpt fra dag 1. Vi har en sånn som kan gjørmes om til peisgrind, fordi vi også har peis. Denne: https://www.barnashus.no/mygate-multigitter-f6-svart-10290.html

Jeg har også denne:) tror ikke vi nødvendigvis trenger lekegrind men vi har peis og vi har en ganske stor åpning uten dør på stuen. Så da var denne så praktisk siden den kan brukes på ulike måter:) og finner vi ut at vi trenger lekegrind så har vi det også:)
 
Back
Topp