Lekegrind?

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som har noen formening om lekegrind er nødvendig til nr. 2? Hadde aldri behov for det med førstemann, men nå har vi en 2-åring i hus så tenker at behovet kanskje har endret seg? Har relativ liten plass, så håper egentlig at vi ikke trenger det :P

Brukte det aldri til nr 1 :) tenker at jeg kjøper om vi får behov :)

Vi brukte lekegrinden såvidt til førstemann. Mest fordi det forrige huset vårt var så gulvskaldt, men det var kjekt å putte ungen oppi der om jeg måtte en superkjapp tur på do. De få gangene hun kunne legges ned da hun sovnet så la vi henne oppi der.

Jeg skal sette den frem til nestemann. Tenker at det er kjekt å ha baby oppi der når han sover for å slippe litt unna storesøster ;)

Er ikke for at barna skal ligge oppi lekegrinden hele dagen. De bør få utforske verden på gulvet, men litt innimellom kan det være kjekt.

Hadde til første, men solgte den fort. Ble oppbevaringsgrind fremfor å bruke den til barnet. Hun er 2,5 når lille kommer og vi har foreløpig ikke kjøpt grind. Kjøper om behovet viser seg.

Brukte lekegrind litt til småen, var veldig greit når han fikk fart på seg feks. Å jeg måtte gjør noe annet enn å sitte å se på han :) han trivdes veldig oppi der ganske lenge også. Men jeg gav den bort nå. For jeg vil se ann behovet litt denne gangen og ønsker gjerne en sånn man kan legge sammen om den ikke er i bruk.

Hadde ikke til de tre første, men har kjøpt nå til nr 4
Nå har vi 3 etasjer istede for en, det er 3 store som løper rundt og vi føler at det er tryggere å legge han i grinda litt enn på gulvet :)

Jeg har fått låne en lekegrind, tror ikke jeg hadde kjøpt den selv. Jeg synes det er veldig greit å ha muligheten til å legge baby oppi der hvis jeg skal på do og mens jeg lager mat ( hvis han vil ligge der da.....)
Eller hvis jeg må løpe å hente noe i andre etg osv. Da vet jeg at han ligger trygt og ikke får tak i noe som kan være farlig!

Vi hadde til første og den ble mye brukt, solgte den nå for tipper han bare kommer til å klatre på den, han er nesten 2år når neste kommer. Skal nå ha vugge i stua, slik at han kan se på lillesøster uten å klarte og har multigate gitter som og kan brukes til lekegrind om nødvendig :)

Vi hadde lekegrind til nr 1. Vi hadde babygym men oppi der når hun var pittelita og etterhvert leker når hun ble større. Hun brukte den ikke så mye når hun ble stor nok til å komme seg rundt på egenhånd , men det første halvåret elsket hun den. Hun var veldig trygg i den så det var alltid der hun testet nye ting først før hun turte det på gulvet :på hun er 1 år og 5 mnd når lillesøster kommer og er veeeldig glad i å gi koser, så vi kommer til å bruke den nå også så det ikke blir for voldsomt for lillesøster :)

Hadde lekegrind, brukte den litt i Hagen på sommeren. Får se hvordan det blir denne gangen :)

Vi hadde lekegrind til 1. og det var helt topp. Mest for å ha et sted å legge baby om jeg måtte ut av rommet, og siden vi har katter. Vi har lånt vekk våres men får låne en av ei anna venninne ;)

Vi har kjøpt lekegrind, vi har hund og veldig mange barn i alderen 6m-4 år så jeg tenkte det var en ok måte å skjerme barnet litt på. Tenkte å legge babynestet oppi så kan han sove der på dagtid. Kjøpte liten grind, 80x80 cm som man han heve i 3 nivåer. Hjul på beina. Tenkte ha en koselig uro over og plassere den i stua :)

Den vi kjøpte heter "Caroline" :)

Jeg har fått låne en lekegrind, tror ikke jeg hadde kjøpt den selv. Jeg synes det er veldig greit å ha muligheten til å legge baby oppi der hvis jeg skal på do og mens jeg lager mat ( hvis han vil ligge der da.....)
Eller hvis jeg må løpe å hente noe i andre etg osv. Da vet jeg at han ligger trygt og ikke får tak i noe som kan være farlig!

Samme her, bare jeg har fått låne sprinkelseng. Tenker det er greit i forhold til dagsoving, gå på do, henge opp vask etc. Vil nok bare bli brukt de første mnd.

Fikk lekegrind av mamma :) Hadde ikke til nr 1, så ikke behovet, mn vi brukte reisesenga flittig som det. :P Så kan like gjerne ha en lekegrind med mye mer plass enn reisesenga :)Veldig kjekt å kan ha de oppi der når du står opptatt på f.eks kjøkkenet eller gjør noe annet.

Back
Topp