Lekegrind

tahiti

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Skal dere ha lekegrind?

Har bestemmt oss for å ha dette i steden for kurv (prøøøver å være litt økonomisk:D).
Så kan babyen sove i stua i den under babygymmen, og så leke i den når han blir større.

Kikker litt på nett, har veldig lyst på en med fint leketeppe oppi! noen som har noen erfaring eller tips til nettsider? bra merker? fine tepper? :)

Bruker man madrass i tillegg til teppe?

Last edited:
Skal ikke ha grind med mindre kattene ikke lar bebisen være i fred, vet ikke hvordan de blir med baby egentlig :)

Skal ha støtdempende matte under en eventuell babygym, gjør det også lettere for meg å sitte på gulvet ;)

<3 29.12.14 <3

Vi har grind, kjøpte det når frøkna var 8 mndr :) hadde ikkje klart oss uten, setter ho neri der når vi ska dusje og på do og sånt :) når bebis kommer blir d hans, då hever vi bunnen på den så ska d være soveplass i stuen :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har kjøpt. Vi har hund. Så lar dem hverandre være ifred.. og ha mer kontroll på knøttet

Venter på årets Julegave<3

Vi hadde til guttungen og den står ennå i kjelleren. Elska den forrige gang. Vi hadde stor 120x120, så det gikk to 60x120 madrasser oppi.
Hadde babygym oppi der også.

Hadde ikke forrige gang, og savnet det heller ikke. Så da blir vi ikke å kjøpe denne gangen heller.

Tror ikke vi blir å kjøpe lekegrind :)

Last edited:
Hadde det ikke sist og kommer nok ikke til å kjøpe det denne gangen heller :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde ikke sist, men nå står jeg mellom enn liten en og en leander vugge til soving i stuen :)

Kunne tenkt meg det, men tror jeg kjøper reiseseng og setter den opp i stua skal jeg ha behov for det. Reiseseng må jeg mest sannsynlig ha uansett etterhvert.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Har litt begrenset med plass, så vi prøver uten først. :) Har en korg som står på stativ som lille skal sove i når han er i stuen er planen. :) Så har jeg laget babynest som han kan bruke i sofaen f.eks.

Ja vi har! Kjøpte til mellomste.. Vi kjøpte relativt liten pga plass i stuen, 80*80, men har vært helt perfekt for oss. Kjøpte på babymiljø på hillevåg , vet ikke merke, men det er låsbare hjul på den, som har gjort ting veldig enkelt.. Har flytta på den i forbindelse med om vi har sittet ved spisebord el sofa :)

Brukte det til soveplass de første månedene, orka ikke løpe opp og ned hver gang han sovna, og følte ikke sofa var så trygt med en 4åring løpende rundt. Og nå når det bare blir 20mnder mellom de yngste så blir det vertfall herlig å kunne gjemme ham oppi lekegrinda :p

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Hadde ikke og skal heller ikke ha denne gangen.

22 uker <3

Vi har en stående i stuen allerede. Skal kun kjøpe ny madrass og heve bunnen så er den klar :)

Det skal vi kjøpe! Hadde kurv til forrige, men nå har vi mye større plass så da har vi muligheten. Har også to valper nå, og i desember blir det to unghunder + bebis. Tenker at det er greit med lekegrind hvis jeg da skal på do feks slik at jeg slipper å stenge hundene i bur/på et annet rom hvis bebis sover.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hadde ikke med førstemann, men skal ha nå. Tenker det er greit å ha en plass der vesla kan ligge i fred fra en ekstremt aktiv 2 åring.

Vi skal ha:-) Må prøve å få lånt en tenker jeg. Har en toåring og en treåring, så det er mest for å skjerme lille for leiken til storesøsknene, både når ho skal sove, og når ho skal ligge og leike sjøl. Har en arve-kurv vi også skal bruke - tenker den blir mest brukt på dagtid når de andre to er i barnehagen:-)

Vi har, men gutten vår vil ikke være i den... Holder kanskje 5 min før han begynner å hylgrine, så rekker såvidt en rask tur på badet...
Håper lillesøster liker seg bedre i den :-)

Vi hadde til guttungen og den står ennå i kjelleren. Elska den forrige gang. Vi hadde stor 120x120, så det gikk to 60x120 madrasser oppi.
Hadde babygym oppi der også.

Hvor fikk du tak i så stor? :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp