Lekegrind?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Skal dere ha lekegrind? Blir den mye brukt? Jeg har en stående, splitter ny som egentlig var gave :p Den ble aldri hentet og står nå i esken sin. Desverre er teppet rosa så vurderer jeg om jeg skal kjøpe nytt teppe og montere den..? Den er 80x80 så er ikke blandt de største.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror j skal ha...80*80 er d j har plass til så blir nok d bare j finner en j vil ha...:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Vi har kjøpt lekegrind, den er slik at vi kan ta den rundt vedovnen vår når hun blir større. Tror ikke vi kommer til å bruke den så alt for mye som lekegrind, men greit å ha hvis plutselig noe på komfyren koker over eller jeg må ned for å sette på en maskinvask. Vanskelig å bære på en baby og en skittentøyskurv opp og ned en trapp ;)

vi har lekegrind, 100*100 som vi har satt opp i stuen nå,har denne gangen kjøpt en lekegrind som man kan regulere bunnen opp og ned.Kommer nok til og bli mye brukt her hos oss,for vuggen har jeg valgt og ha på soverommet våres.
Så dette blir nok sengen for lille på dagtid.

Forrige gang hadde vi sånn lekegrind som kan brukes foran peis og som grind i trapp osv..men der var det ikke noe bunn som kunne heves og senkes så den den ble ikke brukt før han var nærmere 7-8 mnd..

Brukte det flittig med storebror. Men denne gangen vet jeg ikke.. Har ikke kjøpt noen enda. Får se om vi får bruk for det først :)

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Vi hadde sist, og skal bruke den denne gangen også. Nå mest for at babyen skal få være i fred for storebror, hvis jeg skal på do osv.

Vurderer veldig å ha det i forhold til at da får hun kanskje ligge litt i fred for storebror samt man kan ha hun der med tanke på bikkja.. Men kjøper det nok ikke inn før jeg ser om det er behov.

Vi hadde til velsa, men den ble stort sett bare brukt til oppbevaring. Kommer ikke til å ha det denne gangen.

Har lekegrind etter meg. :) den kommer til å bli brukt når han er litt eldre. :) greit p putte han oppe i der om man må kjapt på do eller åpne døren ol. Ble brukt mye til mine brødre husker jeg. :)

Hadde sist gang, og var genialt når vi holdt på å pusse opp og flytte inn her vi bor nå. Men kommer ikke til å kjøpe ny denne gang :)

Back
Topp