Lekegrind?

Prox

Gift med forumet
Vi venter nr.2 i Juni..da er storebror 20mnd

Lurer på om dere anbefaler lekegrind? Hvorfor og hvorfor ikke? : )

Tenker en sånn som kan være høyt oppe så lillebror får være litt i fred, og ha en trygg plass å ligge om jeg skal løpe på do mens storebror er hjemme :p

Vi hadde til vesla, men kommer ikke til å ha det til lillebror. Det tok bare plass og var for det meste til oppbevaring. Jeg tenker jeg får stole nok på vesla, om jeg må løpe på do eller lignende. Katten er heller intet problem.

Vi hadde til vesla, men kommer ikke til å ha det til lillebror. Det tok bare plass og var for det meste til oppbevaring. Jeg tenker jeg får stole nok på vesla, om jeg må løpe på do eller lignende. Katten er heller intet problem.
Enig her:-)

Vi hadde til både eldste og nr. 2. Det eneste den ble brukt til var oppbevaring av alskens leker. Tror jeg kan telle på en hånd de gangene det faktisk var en unge oppi der. Så vi solgte den, og kommer ikke til å kjøpe ny.

Vi hadde til både eldste og nr. 2. Det eneste den ble brukt til var oppbevaring av alskens leker. Tror jeg kan telle på en hånd de gangene det faktisk var en unge oppi der. Så vi solgte den, og kommer ikke til å kjøpe ny.
Bra jeg spurte her! Vi dropper det :p

Bra jeg spurte her! Vi dropper det :p

Og må tilføye at enkelte av de gangene de var oppi der, var fordi de syntes det var så gøy å gjemme seg under alle lekene;)

Vi hadde til sønnen vår, men har solgt den og tror ikke vi kommer til å kjøpe ny når vi får en til. Den ble egentlig ganske lite brukt, og dessuten får vi dårlig plass her om vi skal ha en stående. Hadde til sønnen vår fordi vi var så usikker på hvordan hundene ville oppføre seg når han skulle ligge i babygym og slikt, men det gikk så fint, og den hunden vi har igjen holder seg unna eller ligger ved siden av og ser på, så tror ikke det trengs neste gang av den grunn :)

Jeg bruker lekegrinda flittig ;p
Men jeg blir nesten litt nødt til det da det er 13mndr mellom de to yngste og begge er hjemme med meg. Minsten må jo ammes og da er det greit å sette storebror i grinda slik at han er "trygg" mens jeg er opptatt med amming.

Jeg har brukt grinda mye. Gutten min er så klåfingra at jeg tørr ikke å gå fra han alene uten å være i den, da blir tven flytta, dvder revet ut fra skuffer og playstation, dvd spillere ol skrudd på:p Blir 20 mnd mellom unga her også, så da får vi se om lillesøster blir lik og må bruke grinda etterhvert;)

15.08.12 Oskar♥
13.04.14 tre skal bli fire, Frida ♥

Har brukt lekegrind mye til lillebror...veldig kjekt når man har en storesøster som setter fartsrekord med trehjulssykkel eller dukkevogn slik at gulvet er litt utrygt ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det kommer jeg til å gå til innkjøp av. Her er det så gulvkaldt.

Hadde også til storesøster, men den gav jeg bort da vi flyttet.

18 månder mellom mine og jeg brukte lekegrinden myyyyye! Brukte den om jeg sku på do ol. Og brukte den som dagseng:) lillesøster hadde aldri fått fred uten.. Hehe.

Hadde ikke til nr 1 og kommer nok ikke til å bruke til en eventuell nr 3 da jentene mine nå er så store. Siden du bare kommer å ha 20 måneder mellom ville jeg nok anbefalt å kjøpe en:)

Det får jeg nok en del bruk for, ettersom det er veldig gulvkaldt og jeg har tre hunder.
Selv om hundene er snille som dagen er lang og av liten rase, hadde jeg aldri turt å la barnet være alene med dem på gulvet selv ikke når jeg skulle en kjapp tur på do :) En grind klarer de ikke å hoppe opp i/gå gjennom sprinklene, så da kan jeg gå på do, hente noe på kjøkkenet, osv :)

Back
Topp